Η Συμβουλευτική στο σύγχρονο Ελληνικό Σχολείο

Η Συμβουλευτική στο σύγχρονο Ελληνικό Σχολείο

Κατηγορία : Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός


Διάστημα : 20 εβδομάδες, (500 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Ζαχαριάδη Φωτεινή, Παπακώστα Αγνή, Μπούτσκου Λεμονιά, Γκιόκα Αναστασία, Θεοχαρίδου Βασιλική,


Κόστος: Έκτακτη συνδρομή 20 €


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Η Συμβουλευτική στο σύγχρονο Ελληνικό Σχολείο

Περιγραφή:

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τις δράσεις της στον τομέα της επιμόρφωσης των μελών της και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Η Συμβουλευτική στο Σύγχρονο Ελληνικό Σχολείο», διάρκειας 500 ωρών και 20 εβδομάδων.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε: εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο της Συμβουλευτικής στην εκπαίδευση.

Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση: τουλάχιστον 50% επιτυχία στο κουίζ ερωτήσεων κλειστού τύπου (διατίθεται προς συμπλήρωση στην πλατφόρμα μετά την παρέλευση τουλάχιστον του μισού χρονικού διαστήματος από τη συνολική διάρκεια του προγράμματος και μπορεί να επαναληφθεί σε περίπτωση αποτυχίας).

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα "Η Συμβουλευτική στο Σύγχρονο Ελληνικό Σχολείο" αποτελεί μια σημαντική πρωτοβουλία στον τομέα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι να αναβαθμίσει τον ρόλο της συμβουλευτικής στο σχολικό περιβάλλον και να εκπαιδεύσει τους/τις εκπαιδευτικούς και σχολικούς συμβούλους, παρέχοντας τους τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι εκπαιδευτικοί αποκτούν τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα τις προσωπικές ανάγκες και τις εκπαιδευτικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές τους. Μαθαίνουν πώς να παρέχουν συμβουλευτική υποστήριξη προσαρμοσμένη στις ατομικές ανάγκες, ενθαρρύνοντας την αυτοσυνειδησία, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και τη λήψη σημασίας αποφάσεων για το μέλλον. Με αυτόν τον τρόπο, το πρόγραμμα συμβάλλει στη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην προσωπική ανάπτυξη των μαθητών, προετοιμάζοντας τους για το μέλλον τους με αυτοπεποίθηση και επιτυχία.

 

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:

 

Α. Σε επίπεδο γνώσεων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Κατανοήσουν τις βασικές αρχές και θεωρίες της συμβουλευτικής ψυχολογίας.
  2. Γνωρίσουν τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και πρακτικές που αφορούν τη σχολική συμβουλευτική.
  3. Κατανοήσουν τις διαφορετικές ατομικές και σχολικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.
  4. Γνωρίσουν τα εργαλεία και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη συμβουλευτική για την υποστήριξη των μαθητών/τριών.
  5. Εξοικειωθούν με τις διαδικασίες αξιολόγησης των αναγκών των μαθητών και τη δημιουργία προσαρμοσμένων συμβουλευτικών προγραμμάτων.
  6. Κατανοήσουν τα ηθικά και νομικά θέματα που αφορούν τη σχολική συμβουλευτική.
  7. Διακρίνουν το προφίλ ενός συμβούλου σταδιοδρομίας, να προσδιορίζουν τις δεξιότητες συμβουλευτικής και να κατανοούν το ρόλο του επαγγελματικού προσανατολισμού στην Ειδική αγωγή και στην Εκπαίδευση ενηλίκων.

Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να αναπτύσσουν την:

  1. Ικανότητα ανάλυσης και αξιολόγησης των αναγκών των μαθητών, λαμβάνοντας υπόψη προσωπικές, ακαδημαϊκές και κοινωνικές πτυχές.
  2. Ικανότητα επικοινωνίας και ακρόασης, προκειμένου να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις ανησυχίες και τα ερωτήματα των μαθητών.
  3. Ικανότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων συμβουλευτικών προγραμμάτων που να σέβονται τις ατομικές ανάγκες των μαθητών.
  4. Ικανότητα χρήσης συμβουλευτικών εργαλείων και τεχνικών, συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων αξιολόγησης και παρακολούθησης της προόδου των μαθητών.
  5. Ικανότητα διαχείρισης και αντιμετώπισης κρίσιμων καταστάσεων και δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι μαθητές.
  6.  Ικανότητα διατήρησης της επαγγελματικής ηθικής και συμμόρφωσης με τους νόμους και τους κανονισμούς που διέπουν τη συμβουλευτική δραστηριότητα.
  7. Να εντοπίζουν τα χαρακτηριστικά ενός συμβούλου σταδιοδρομίας και να χρησιμοποιούν τεχνικές της συμβουλευτικής στο πεδίο της ειδικής αγωγής και της εκπαίδευσης ενηλίκων.

 

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Αναπτύσσουν θετική στάση και εμπιστοσύνη προς τους μαθητές, διευκολύνοντας έτσι την ανοικτή επικοινωνία και την αμοιβαία εμπιστοσύνη.
  2. Εκδηλώσουν την αυτοεπίγνωση και την επιμονή στην προσωπική ανάπτυξη, προάγοντας τη συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τις σύγχρονες συμβουλευτικές πρακτικές.
  3. Δημιουργήσουν εμπειρικές δεξιότητες που περιλαμβάνουν την ακρόαση, την εμπειρογνωμοσύνη, και την ικανότητα να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μαθητές.
  4. Αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης του χρόνου και της άγχους, προκειμένου να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις ανάγκες των μαθητών.
  5. .Ενισχύσουν την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πολυπολιτισμικότητα και τη διαφορετικότητα, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες όλων των μαθητών.
  6. Αναπτύσσουν δεξιότητες αξιολόγησης και παρακολούθησης της προόδου των μαθητών και της αποτελεσματικότητας της συμβουλευτικής υποστήριξης.
  7. Είναι ανοιχτοί στη χρήση συμβουλευτικής σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και να εκτιμούν τη σημασία του επαγγελματικού προσανατολισμού στην ειδική αγωγή.

 

 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

ΩΡΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Μαθητής με αναπηρία και ψυχοκοινωνικές συνέπειες σε ενήλικα μέλη της οικογένειας - Ζαχαριάδη Φωτεινή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Ψυχοκοινωνική υποστήριξη και Συμβουλευτική παρέμβαση σε γονείς μαθητών με αναπηρία - Ζαχαριάδη Φωτεινή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Διοίκηση και λειτουργίες αυτής - Παπακώστα Αγνή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Ανασκόπηση των βασικών Θεωριών περί Διοίκησης  - Παπακώστα Αγνή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Η έννοια της Ηγεσίας, - Παπακώστα Αγνή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Διοίκηση στην Εκπαίδευση - Παπακώστα Αγνή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Λειτουργίες της Σχολικής Διοίκησης - Παπακώστα Αγνή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 8:  Συμβουλευτική στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης (ορισμός, ρόλος, χαρακτηριστικά) - Παπακώστα Αγνή

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Κλασσικές μέθοδοι Διδασκαλίας - Μπούτσκου Λεμονιά

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Σύγχρονες μέθοδοι Διδασκαλίας - Μπούτσκου Λεμονιά

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Μπούτσκου Λεμονιά

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Προβλήματα και ανάγκες των μαθητών προσφύγων - Μπούτσκου Λεμονιά

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών  - Μπούτσκου Λεμονιά

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Προτάσεις για τη βελτίωση της εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων - Μπούτσκου Λεμονιά

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 15: Διαλεκτική Συμβουλευτική - Γκιόκα Αναστασία

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 16: Διαλεκτική Συμβουλευτική  & Σχολικό Περιβάλλον - Γκιόκα Αναστασία 

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 17: Η Συμβουλευτική ως θεραπευτική προσέγγιση, Προσωποκεντρική Συμβουλευτική σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες - Θεοχαρίδου Βασιλική

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 18: Συμβουλευτική σταδιοδρομίας στην ειδική αγωγή και την εκπαίδευση ενηλίκων - Θεοχαρίδου Βασιλική

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 19: Κουίζ

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ:

500

20

 

Βιογραφικά Εκπαιδευτών:

Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι  Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:

 

Η Λεμονιά Μπούτσκου γεννήθηκε και μένει στο Αμύνταιο, όπου και εργάζεται ως Μαθηματικός. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Μαθηματικό και στην Γεωτεχνολογία περιβάλλοντος, του τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος Δυτ. Μακεδονίας. Έχει παρακολουθήσει και αποκτήσει με επιτυχία 3 μεταπτυχιακά προγράμματα, στην Εφαρμοσμένη Στατιστική για Εκπαιδευτικούς και Στελέχη επιχειρήσεων και Οργανισμών, στην εκπαιδευτική Ηγεσία καθώς και στη διδακτική των Μαθηματικών. Είναι διδάκτορας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στην εκπαίδευση ενηλίκων Έχει αποκτήσει επίσης ΑΣΠΑΙΤΕ Ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π). Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε συνολικά 36 συνέδρια. Δραστηριοποιείται στον χώρο των καινοτόμων δράσεων και στην διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και έχει συμμετάσχει και ως κριτής εργασιών σε πολλά συνέδρια και άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά.. Επίσης συμμετέχει στις παρακάτω επαγγελματικές ενώσεις: Μέλος του παραρτήματος Φλώρινας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μέλος του Ελληνικού Στατιστικού Ινστιτούτου. Είναι επίσης μέλος της Ελληνική Ένωση Φυσικών και πρέσβειρα της Ακαδημίας Ασφαλούς Διαδικτύου. Ακόμη ανήκει στην Επιστημονική Ένωση για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και είναι μέλος συλλόγου Συμβούλων με ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό. Υπηρετεί τη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 2005 και κατέχει τη θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης Μαθηματικών Δυτικής Μακεδονίας. ( lemonmp3@gmail.com )

Η Βασιλική Θεοχαρίδου είναι γλωσσολόγος και εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής. Σπούδασε Φιλολογία στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο με ειδίκευση στη Γλωσσολογία. Είναι, επίσης, πτυχιούχος του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του πανεπιστημίου Μακεδονίας με κατεύθυνση στην εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Επιπλέον, διαθέτει πιστοποιητικό γνώσης συστήματος γραφής και ανάγνωσης των τυφλών (Braille). Έχει επαγγελματική εμπειρία σε τμήματα ένταξης ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, καθώς και στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων στη μέση εκπαίδευση. Επιπλέον, διαθέτει εμπειρία στη δημιουργική απασχόληση σε ΚΔΑΠ. Έχει παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης με θέμα τη Διαπολιτισμική εκπαίδευση, καθώς και άλλα προγράμματα επιμόρφωσης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό, στην Ψυχολογία ενηλίκων, στην Ειδική αγωγή, καθώς και στη Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας. (vasiathe96@gmail.com)

 

  Η Ζαχαριάδη Φωτεινή είναι Κοινωνική Λειτουργός, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην Προαγωγή Ψυχικής Υγείας- Πρόληψη Ψυχιατρικών Διαταραχών (Ιατρική Σχολή Ε.Κ.Π.Α.). Είναι απόφοιτος του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας (Τ.Ε.Ι. Αθηνών)   και του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Α.Π.Η.- Ε.Κ.Π.Α.). Είναι ειδικευμένη στη Συμβουλευτική και Προσανατολισμό (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.). Έχει εκπαίδευση στις Ψυχοεκπαιδευτικές παρεμβάσεις- Συμπεριφορική Θεραπεία Οικογένειας στην Ψύχωση. Στον τομέα της ψυχικής υγείας απασχολείται σε ενδονοσκομειακή μονάδα ψυχικής υγείας επί 16 έτη  σε κοινοτικές μονάδες ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης ενηλίκων (στεγαστική δομή) ενώ στον τομέα της Ειδικής Αγωγής εργάστηκε σε Σχολική Μονάδα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών της Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Στο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται επιστημονικά κείμενα και άρθρα, δημοσιευμένα σε βιβλία και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά. Συμμετέχει με εισηγήσεις σε ελληνικά συνέδρια, ημερίδες και έχει παρουσιάσει αναρτημένη ανακοίνωση σε διεθνές συνέδριο της Παγκόσμιας Ψυχιατρικής Εταιρείας (WPA).  Αποτελεί μέλος επιστημονικών εταιρειών και επιστημονικών επιτροπών συνεδρίων.  Είναι μέλος του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος (ΣΚΛΕ) και της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΕΛΕΣΥΠ).Έχει ενταχθεί στο Μητρώο Κύριου Διδακτικού Προσωπικού ΕΚΔΔΑ της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και στο Μητρώο Εκπαιδευτών του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ. ( fotini.zachariadi@gmail.com )

 

   Η Αγνή Γ. Παπακώστα είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ. (ειδίκευση Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών) και κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος στη Νεοελληνική λογοτεχνία από το ίδιο πανεπιστήμιο. Η πρωτεύουσα μεταπτυχιακή της εργασία έχει τον τίτλο: Η γυναίκα ως «άλλος» και η ιδανική γυναίκα στον Τελευταίο Πειρασμό του Καζαντζάκη (ένας ιδιότυπος διάλογος του Καζαντζάκη με τον Freud με το κίνημα του φεμινισμού), εκδ. Παρέμβαση,2002. Η διατριβή της σχετίζεται με Τα κινήματα  νεοτερικότητας και πρωτοπορίας στη μεταπολεμική πεζογραφία (οι περιπτώσεις των Α. Εμπειρίκου, Σ. Πλασκοβίτη, Α. Αλεξάνδρου και Γ. Χειμωνά). Έχει ασχοληθεί συστηματικά με τη λογοτεχνική κριτική, συγγράφοντας πλήθος άρθρων σε λογοτεχνικά περιοδικά και συμμετέχοντας με εισηγήσεις σε συνέδρια. Πρόσφατα κυκλοφόρησε μια μελέτη της με τίτλο: Ο ρόλος και η δυναμική της Συμβουλευτικής στην Ηγεσία της Εκπαίδευσης, εκδ. Κ.& Μ. Σταμούλη, 2021. Υπηρετεί τη δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1998 και κατέχει τη θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης Φιλολόγων της Π.Ε. Κοζάνης.( agnipapakosta@hotmail.gr )

    

  Η Αναστασία Γκιόκα είναι εκπαιδευτικός ΠΕ70 απόφοιτος της Αρσακείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας Πατρών και κάτοχος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ειδική Αγωγή (Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική) του ΕΚΠΑ και στην Κοινωνική Ψυχολογία των Συγκρούσεων του ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. Επίσης είναι απόφοιτος του ΜΔΔΕ στον Τομέα της Ειδικής Αγωγής, του Τμήματος Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Σχολής Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και της ΑΣΠΑΙΤΕ (κατεύθυνση ΠΕΣΥΠ). Είναι ενταγμένη στο Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων του ΙΕΠ, ΕΚΔΔΑ, ΕΟΠΠΕΠ, ΔΙΕΚ, πρεσβευτής στο Saferinternet4kids, μέλος της ΕΕΠΕΚ, επιτροπών κριτών συνεδρίων και συν-συγγραφέας βιβλίου. Δημοσιεύσεις εμφανίζονται σε εθνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια με πρακτικά και εκπαιδευτικά περιοδικά. Έχει υλοποιήσει  καινοτόμα προγράμματα (Δίκτυο ΜΕΝΩΝ, e-twinning, Teachers4Europe, Action Aid, ΕΥΖΗΝ, Bravo-Schools) και έχει συμμετάσχει ως επιμορφώτρια σε πλήθος επιμορφώσεων για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Εργάστηκε ως δασκάλα 26 έτη,  ως διευθύντρια σε δημοτικά σχολεία Α/θμιας από το 2011 με σκοπό την επίτευξη των στόχων της εκπαιδευτικής πολιτικής και τη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και από το 2023 παρέχει εκπαιδευτικό/παιδαγωγικό/υποστηρικτικό έργο ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης Α/θμιας Εκπαίδευσης (email επικοινωνίας: a.gkioka@gmail.com )

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος:  Λεμονιά Μπούτσκου  (lemonmp3@gmail.com)

Image by Gerd Altmann from Pixabay