Η Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση

Η Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση

Κατηγορία : Παιδαγωγικά


Διάστημα : 18 εβδομάδες, (450 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Πατσίδη Αικατερίνη, Ανατσούτσουλα Ειρήνη, Τσούτα Γεωργία, Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα, Μητσόβα Ελένη, Σούμπαση Σταυρούλα,


Κόστος: Έκτακτη συνδρομή 20 €


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Η Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση

Περιγραφή:

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τις δράσεις της στον τομέα της επιμόρφωσης των μελών της και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Η ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», διάρκειας 450 ωρών.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο της ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η παροχή υψηλού επιπέδου κατάρτισης σε θέματα Συμπερίληψης της Εκπαίδευσης. Μέσω του επιμορφωτικού προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα εξοικειωθούν σ’ ένα ευρύ φάσμα θεμάτων συμπερίληψης. Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται τις απόψεις τους με τους επιμορφωτές του προγράμματος, καθώς και με άλλους εκπαιδευόμενους μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης.

 

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:

 

Α. Σε επίπεδο γνώσεων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Προσεγγίζουν εννοιολογικά τους όρους που μελετώνται ανά εκπαιδευτική ενότητα.
  2. Προσδιορίζουν τη συμπερίληψη, τα χαρακτηριστικά και τις μορφές της.
  3. Να αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα της συμπερίληψης στο σύγχρονο σχολείο.

Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Εφαρμόζουν τη συμπερίληψη στο σύγχρονο σχολείο.
  2. Αναπτύσσουν και να αξιοποιούν μαθησιακό υλικό για τη συμπερίληψη.
  3. Αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες στο πλαίσιο της συμπερίληψης της εκπαίδευσης.

 

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Επιδιώκουν την επαγγελματική τους ανάπτυξη ως εκπαιδευτικοί.
  1. Ανταλλάσσουν απόψεις με τους επιμορφωτές του προγράμματος, καθώς και με τους άλλους εκπαιδευόμενους μέσω της πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης στο ζήτημα της συμπερίληψης στον χώρο της εκπαίδευσης.
  2. Αναπτύσσουν τις προσωπικές και επαγγελματικές τους επικοινωνιακές ικανότητες κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου προγράμματος. 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

ΩΡΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1.1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;
1.2 ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΈΝΤΑΞΗΣ;
1.3 ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ
1.4 ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

 (Πατσίδη Αικατερίνη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

2.1 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ
2.2 ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ 

  (Ανατσούτσουλα Ειρήνη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΤΟ «ΣΥΓΧΡΟΝΟ» ΣΧΟΛΕΙΟ

3.1 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ
3.2 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

 (Τσούτα Γεωργία)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ – ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

4.1 ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
4.2 Η ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ
4.3 Η ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ – ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 (Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα)

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ Ή/ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

5.1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
5.2 ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ
5.3 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

 (Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα)

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ

6.1 Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ «ΣΥΓΧΡΟΝΗ» ΤΑΞΗ
6.2 ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ – ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
6.3 ΑΝΟΙΚΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
6.4 Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

 (Τσούτα Γεωργία)

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

7.1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
7.2 ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ

 (Μητσόβα Ελένη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΜΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ

8.1 ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ: «ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ» και «ΜΙΚΤΗ ΜΑΘΗΣΗ»
8.2 ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ “Schools for Inclusion” ΓΙΑ ΑΝΤΛΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ
8.3 ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ SELFIE for TEACHERS
8.4 ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΜΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ
8.5 ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗ BLENDED LEARNING FOR INCLUSION ΓΙΑ ΆΝΤΛΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
8.6 ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ LEARNING DESIGNER

 (Σούμπαση Σταυρούλα)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 1

9.1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ;
9.2 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
9.3 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

 (Πατσίδη Αικατερίνη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 2

10.1 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΔΕΠ-Υ
10.2 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

 (Πατσίδη Αικατερίνη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 3

11.1 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΜΟΣ
11.2 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ

 (Πατσίδη Αικατερίνη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 12: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 4

12.1 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΩΦΩΣΗ
12.2 ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΥΦΛΩΣΗ

 (Μητσόβα Ελένη)

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 13: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ

13.1 ΚΛΙΜΑ ΤΑΞΗΣ
13.2 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
13.3 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 ((Μητσόβα Ελένη )

25 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Quiz

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ:

450 ΩΡΕΣ

18 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

 

 

 

 

Βιογραφικά Εκπαιδευτών:

 

Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι  Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:

Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα

Η Αλεξάνδρα Διαμαντοπούλου είναι εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ειδικότητας Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΠΕ05). Είναι επίσης πτυχιούχος Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού (ΠΕ40) από το ΕΑΠ και κάτοχος τριών μεταπτυχιακών τίτλων, δύο από το Πανεπιστήμιο Πατρών στην Οργάνωση – Διοίκηση Εκπαίδευσης και Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και τη Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης ή Ξένης Γλώσσας και ενός από το ΕΑΠ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Είναι κάτοχος του Ετήσιου Πιστοποιητικού Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.Σ.Υ.Π.) της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Είναι υποψήφια διδάκτωρ στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έχει συμμετάσχει ως επιμορφώτρια σε προγράμματα του ΠΕΚ Πατρών και του ΙΔΕΚΕ και ως 407/80 στις «Πρακτικές Ασκήσεις στο Σχολείο» στο Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών. Παράλληλα, συνεργάζεται με την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πατρών ως επιστημονικός συνεργάτης. Κατά την περίοδο 2015-2018 ήταν διευθύντρια του Δημόσιου Ι.Ε.Κ. Δυτικής Αχαΐας, ενώ κατά το διάστημα 2018-2022 ήταν Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) Ανδραβίδας – Κυλλήνης. Από το τρέχον έτος είναι Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) αστικού ιστού Πάτρας. ( alexadiama@gmail.com )

Ανατσούτσουλα Ειρήνη

Η Ειρήνη Ανατσούτσουλα είναι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης , με ειδίκευση στην προσχολική αγωγή (Πανεπιστήμιο Πατρών). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού με ειδίκευση στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας και Πανεπιστήμιο Πατρών). Έχει παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα επιμόρφωσης στην Σχολική Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει επιμορφωθεί στην διαχείριση της σχολικής τάξης και ιδιαίτερα στη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων στα Δημόσια ΙΕΚ στην ειδικότητα των βρεφονηπιοκόμων.  ( spaeirhnh@hotmail.com )

Μητσόβα Ελένη

Η Μητσόβα Ελένη είναι μόνιμη εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης, ειδικότητας δασκάλα (ΠΕ 70). Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (από το 2010 μέχρι σήμερα). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας) και παρακολουθεί μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΑΠ). Έχει παρακολουθήσει προγράμματα μεγάλης διάρκειας (500 και 700 ωρών) στη Διαπολιτισμική αγωγή και στη Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια με θέματα όπως: θέματα διαπολιτισμικής επικοινωνίας και αγωγής, διαφοροποιημένη διδασκαλία μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και διαδικτυακά εκπαιδευτικά εργαλεία στην πράξη. ( eleni-mits@hotmail.gr )

Πατσίδη Αικατερίνη

Η Αικατερίνη Πατσίδη είναι εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ειδικότητας ΠΕ70 Δασκάλων. Είναι συγγραφέας παιδικών βιβλίων (υπό έκδοση). Είναι κάτοχος πτυχίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και του μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας & Πανεπιστήμιο Πάτρας). Επιπρόσθετα, λόγω ετήσιων επιμορφώσεων διαθέτει εξειδίκευση στην Διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ή και ξένης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), στην Σχολική Ψυχολογία (Πανεπιστήμιο Πάτρας), στην Διαφοροποιημένη Διδασκαλία (ΕΕΠΕΚ), καθώς και στη συνεργασία εκπαιδευτικών-γονέων (HARVARD UNIVERSITY). Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε πλήθος σεμιναρίων, ημερίδων και συνεδρίων. Τέλος, δημιουργεί εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο και αναρτά στο διαδίκτυο. ( katepat996@gmail.com )

 

Σούμπαση ΣταυρούλαΗ Σταυρούλα Σούμπαση είναι εκπαιδευτικός Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το 1995.  Από το 1993 διδάσκει Αγγλικά, Γερμανικά και Ελληνικά σε ομάδες ενηλίκων με την καινοτόμο μέθοδο ταχύρρυθμης βιωματικής εκμάθησης ξένων γλωσσών “Suggestopaedia”, γνωστής και ως «μέθοδος Lozanov» και από το 2016 είναι εκπαιδεύτρια εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών και γραμματέας του LITTA (Lozanov’sInternationalTeacherTrainersAssociation). Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου του ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» του τμήματος ΦΠΨ του Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό. Έχει συμμετάσχει σε δύο συνέδρια στην Ελλάδα με ανακοινώσεις σχετικές με την εκπαιδευτική έρευνα δράσης και τον πρώιμο γραμματισμό στην ξένη γλώσσα καθώς και σε webinar της Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Πύλης σχετικά με τη μικτή μάθηση και τη συμπερίληψη.   Έχει δημοσιεύσει άρθρα σχετικά με τη Suggestopaedia και πρόσφατα συνδημοσίευσε το άρθρο “SuggestopediameetsTELTL: aperfectmatch?” στο ηλεκτρονικό περιοδικό IGIGlobal μετά από συνεργατική έρευνα. Από το 2020 επιμορφώνεται τακτικά σε θέματα εκπαιδευτικής καινοτομίας μέσα από προγράμματα Erasmus+ ΚΑ201 και σε εκπαιδευτικές κοινότητες μικτής μάθησης στην Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πύλη του eTwinning. ( ssoubassi@gmail.com )

Τσούτα Γεωργία

Η Γεωργία Τσούτα είναι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης, ειδικότητας Ειδικής Αγωγής. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή εγχειριδίου το οποίο αφορά τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα και είναι δημοσιευμένο στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας. Διαθέτει διδακτική εμπειρία στην Α/θμια εκπαίδευση (2009 έως και σήμερα) καθώς και διοικητική εμπειρία ως υπεύθυνη τμήματος σε Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης. Είναι κάτοχος πτυχίου Παιδαγωγικού Τμήματος (Π.Τ.Δ.Ε. Πατρών), μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην Ειδική Εκπαίδευση (Τμήμα Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του UniversityofNicosia) και παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα ¨Εκπαίδευση Ενηλίκων¨ του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Επίσης, έχει παρακολουθήσει επιτυχώς ετήσιο πρόγραμμα επιμόρφωσης με θέμα την ¨Διαπολιτισμική Εκπαίδευση¨ (Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας) καθώς και διάφορα άλλα προγράμματα επιμόρφωσης με θέματα που σχετίζονται με την οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης, την εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τις ενταξιακές προσεγγίσεις παιδιών με ειδικές ανάγκες, κ.ά. ( georgiasp5@yahoo.com)

 

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος: 

Αλεξάνδρα Διαμαντοπούλου ( alexadiama@gmail.com )

Photo by Tara Winstead @ pexels.com