Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τις δράσεις της στον τομέα της επιμόρφωσης των μελών της και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ», διάρκειας 500 ωρών και 20 εβδομάδων.
Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε: εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων), που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο της ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.
Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση:τουλάχιστον 50% επιτυχία στο κουίζ ερωτήσεων κλειστού τύπου(διατίθεται προς συμπλήρωση στην πλατφόρμα μετά την παρέλευση τουλάχιστον του μισού χρονικού διαστήματος από τη συνολική διάρκεια του προγράμματος).
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι να δοθεί η ευκαιρία στους επιμορφούμενους, μέσα σε ένα πλαίσιο βιωματικής συμμετοχής και αλληλεπίδρασης, να προσεγγίσουν θέματα διαχείρισης σχολικής τάξης σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, προκειμένου να διαπιστώνουν τις αιτίες που δυσχεραίνουν τη διαχείριση της σχολικής τάξης, να κατανοούν θεωρητικά και πρακτικά μοντέλα διαχείρισης και να αναδεικνύουν το συμβουλευτικό, καθοδηγητικό και υποστηρικτικό ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτικού.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:
Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Διαχείριση σχολικής τάξης Αντιμετώπιση αρνητικών συμπεριφορών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού
1.1 Η σχολική τάξη ως οργανωμένη κοινωνική ομάδα
1.2 Η σύνθεση του πληθυσμού της σχολικής τάξης και η σημασία του συγκείμενου
1.3 Διατήρηση ισορροπίας στην σχολική τάξη
1.4 Καθορισμός και εφαρμογή κανόνων σχολική τάξης-Η σημασία του παιδαγωγικού συμβολαίου
1.5 Αρνητικές συμπεριφορές στην τάξη
1.6 Κατηγορίες αρνητικών συμπεριφορών
1.7 Αιτιολογία αρνητικών συμπεριφορών
1.8 Ο ρόλος του σύγχρονου εκπαιδευτικού
1.9 Παιδαγωγικές αρχές αντιμετώπισης προβλημάτων σχολικής τάξης
(Δημακοπούλου Φωτεινή)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Η Σχολική τάξη και η δυναμική της ομάδας
2.1. Η σχολική τάξη ως ομάδα συνομηλίκων: τυπική και άτυπη δομή της
2.2. Η σημασία των κοινωνικών σχέσεων για την ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων
2.3. Παιδαγωγικοί χειρισμοί για τη βελτίωση της τάξης ως ομάδας
2.4. Η σχολική τάξη ως οικοσύστημα ανάπτυξης του παιδιού
2.5. Δημιουργία και τρόποι σύνθεσης των ομάδων στη σχολική τάξη
(Δημακοπούλου Φωτεινή)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Το περιβάλλον της τάξης
3.1. Το κοινωνικό περιβάλλον της τάξης
3.2. Το ψυχολογικό κλίμα της τάξης
3.3. Η συναισθηματική νοημοσύνη της σχολικής τάξης και τρόποι ενίσχυσής της
3.4. Ο παιδαγωγικός ανασχεδιασμός της σχολικής αίθουσας
3.5. Aρχές και τεχνικές της παιδαγωγικής Freinet (εργαστήριο)
(Δημακοπούλου Φωτεινή)
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
4.1. Τρόποι εκδήλωσης της προβληματικής συμπεριφοράς
4.2. Αιτίες που προκαλούν τα προβλήματα
4.3. Τεχνικές πρόληψης
4.4. Στρατηγικές αντιμετώπισης των προβλημάτων
(Όλγα Μούστου)
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Συνεργασία σχολείου – οικογένειας
5.1. Η γονεϊκή εμπλοκή στην εκπαιδευτική διαδικασία
5.2. Οικογένεια και όρια
5.3. Σχέσεις γονέων – μαθητών – εκπαιδευτικών
(Όλγα Μούστου)
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Στρατηγικές Διδασκαλίας για Προβλήματα Συμπεριφοράς (οριζόμενα με το DSM-V)
6.1. Στρατηγικές τροποποίησης συμπεριφοράς
6.2. Στρατηγικές κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης στις σχολικές τάξεις
6.3. Δραστηριότητες και παιχνίδια για διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς (σχολική τάξη και προαύλιο)
(Ηλιοπούλου Μάρθα)
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Στρατηγικές Διδασκαλίας για μαθητές με ιδιαιτερότητες (Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες)
7.1. Περιεχόμενο Στρατηγικών Διδασκαλίας
7.2. Προσαρμογές Διδακτικών Στρατηγικών για μαθητές με δυσκολίες μάθησης
7.3. Διδακτική διαφοροποίηση για σχολικές τάξεις με μαθητές με δυσκολίες μάθησης
(Ηλιοπούλου Μάρθα)
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Η σημασία της επικοινωνίας
8.1. Η διαδικασία της επικοινωνίας
8.2. Συμπεριφορά και στάσεις
8.3. Προβλήματα στη διαπροσωπική επικοινωνία
8.4. Διαφωνίες και συγκρούσεις
(Γκατζάρα Θεοδοσία)
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Για μια καλύτερη επικοινωνία
9.1. Παραδείγματα
9.2. Βασικοί τρόποι για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και τη διαχείριση των συγκρούσεων
9.3. Θετικοί και αρνητικοί χειρισμοί
9.4. Η επαγγελματική -σχολική επικοινωνία
9.5. Πότε γίνεται δύσκολη
9.6. Πώς να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες αποτυχίας κατά την αποστολή ενός μηνύματος σε ευρύ κοινό
9.7. Πώς πρέπει να είναι οργανωμένο το μήνυμά μας
9.8. Πώς να χειριζόμαστε τη γλώσσα του σώματος
9.9. Παράγοντες που επηρεάζουν την οργανωσιακή επικοινωνία
9.10. Εμπόδια στην αποτελεσματική επικοινωνία σε έναν οργανισμό
(Γκατζάρα Θεοδοσία)
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Προσεγγίσεις του θανάτου
10.1. Ορισμός, ιστορική αναδρομή και προσεγγίσεις
10.2. Κοινωνικά έθιμα, μεταφορές, στιγματοποίηση
10.3. Τέχνη, ποίηση, λογοτεχνία και θάνατος
(Σπανόπουλος Δημήτριος)
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Ορισμός, έννοια και επίπεδα του άγχους-Η απώλεια της μητέρας
11.1. Τα χαρακτηριστικά της εφηβείας, το άγχος των εφήβων, η απώλεια προσφιλούς προσώπου στην εφηβική ηλικία
(Σπανόπουλος Δημήτριος)
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Η ενδεδειγμένη στάση του σχολείου
12.1. Παρεμβατικά προγράμματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας πρόληψης: περιθανάτια αγωγή
(Σπανόπουλος Δημήτριος)
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Φορείς και τρόποι αντιμετώπισης του πένθους των παιδιών-Η συμβολή των παραμυθιών
13.1. Η «παρηγορία» μέσω της τέχνης
13.2. Φορείς υποστήριξης για την αντιμετώπιση του πένθους
(Σπανόπουλος Δημήτριος)
ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Ο έπαινος και η επιβράβευση ως κίνητρα της συμπεριφοράς των μαθητών
14.1. Η συμβολή του επαίνου και της επιβράβευσης στη διαχείριση της σχολικής τάξης
14.2. Η σχέση του επαίνου και της επιβράβευσης με τη διαχείριση της τάξης
(Παπανικολάου Μαριγώ)
ΕΝΟΤΗΤΑ 15: Το ψυχόδραμα ως στρατηγική διαχείρισης κρίσεων/συγκρούσεων. Εκπαιδευτής
15.1. Θεωρία: Μεταγνώση. Το ψυχόδραμα
15.2. Θεωρία. Παρουσίαση συγκεκριμένων πρακτικών παρέμβασης και διδακτικών μοντέλων
15.3. Εργαστήριο-Πρακτική. Οι εκπαιδευόμενοι παρουσιάζουν τις δικές τους πρακτικές και τα δικά τους σχέδια παρέμβασης σύμφωνα με όσα διδάχθηκαν (εργαστήριο )
(Δημήτρης Ταχματζίδης)
ΕΝΟΤΗΤΑ 16: Ο κινηματογράφος ως στρατηγική διαχείρισης κρίσεων/συγκρούσεων
16.1. Θεωρία: Πως βλέπουμε μία ταινία μέσα στη σχολική τάξη. Παρουσίαση διδακτικών μοντέλων .
16.2. Θεωρία. Πως γυρίζουμε μία ταινία μέσα στη σχολική τάξη
16.3. Εργαστήριο-Πρακτική. Οι εκπαιδευόμενοι παρουσιάζουν το δικό τους σχεδιασμό για προβολή ή για γύρισμα ταινίας στη σχολική τάξη
(Δημήτρης Ταχματζίδης)
ΕΝΟΤΗΤΑ 17: Ερωτήσεις Quiz
Βιογραφικά Εκπαιδευτών:
Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:
Δημακοπούλου Φωτεινή
Η Φωτεινή Δημακοπούλου είναι εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας. Υπηρετεί από το 2001 σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γενικό Λύκειο) του Ν. Αχαΐας. Η ειδικότητά της είναι Νομικός (κλ.ΠΕ78), απόφοιτος της ΑΣΠΑΙΤΕ Πατρών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στις Επιστήμες της Αγωγής του Ε.Α.Π. (M.Ed) και Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών (Μ.Sc). Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά κατόπιν κρίσεως, έχει παρουσιάσει μελέτες και έρευνες σε επιστημονικά συνέδρια και συμμετείχε σε επιστημονικές ομάδες του Ι.Ε.Π. για τη σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων στα μαθήματα της ειδικότητάς της. Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφώσεων και σεμιναρίων και έχει συμμετάσχει ως επιμορφώτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων. Στο πεδίο των ενδιαφερόντων της εμπίπτουν δράσεις που αφορούν στο θέατρο στην εκπαίδευση, στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, στη σχολική ψυχολογία, στη συμβουλευτική γονέων, στην εκπαίδευση ενηλίκων και στη διοίκηση της εκπαίδευσης. Έχει υλοποιήσει πάνω από πενήντα καινοτόμα προγράμματα σε σχολικές μονάδες που σχετίζονται με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, τον πολιτισμό, τη θεατρική αγωγή, την αγωγή υγείας και την κοινωνική αλληλεγγύη. Είναι μέλος διαφόρων επιστημονικών ενώσεων, ιδρυτικό μέλος του ΠαιΘέΑ (θέατρο στην εκπαίδευση) και συμμετέχει ενεργά σε ακτιβιστικές-κοινωνικές δράσεις για τους οικονομικά ευάλωτους μαθητές. Email: fdimako@sch.gr
Γκατζάρα Θεοδοσία
Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης του ΑΠΘ και εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπαίδευσης. Κάτοχος μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στις Επιστήμες της Αγωγής, ΕΑΠ , Τμήμα Ανθρωπιστικών σπουδών καθώς και μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων.“Master of Science in Management & Organization of Educational Units” του Διεθνούς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στο πεδίο των ενδιαφερόντων της εμπίπτουν δράσεις, που αφορούν την εκπαιδευτική ψυχολογία, θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων, αξιοποίησης των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση, θέματα που προάγουν την Εκπαίδευση στην Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη με χρήση Ψηφιακής Αφήγησης, περιβαλλοντική εκπαίδευση , διαφοροποιημένη διδασκαλία, θέματα Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων καθώς και διαμόρφωσης Ευρωπαίων πολιτών μέσω της τέχνης. Μιλά Αγγλικά , πιστεύει στον εθελοντισμό και στη δια βίου μάθηση. Email: gkatzara@hotmail.com
Ηλιοπούλου Μάρθα
Η Ηλιοπούλου Μάρθα είναι Ειδική παιδαγωγός/Φιλόλογος , εργάζεται ενεργά με παιδιά και εφήβους με ΕΕΑ. Οι προπτυχιακές της σπουδές ολοκληρώθηκαν με υποτροφία και βαθμό άριστα στη Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακών σπουδών Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου- Università di Torino), διαθέτει επαγγελματικό δίπλωμα εξειδίκευσης Μαθησιακών Δυσκολιών & Προβλημάτων Συμπεριφοράς. Διαθέτει πιστοποιητικά επάρκειας για τη χορήγηση αξιολογητικών εργαλείων και μεθόδων παρέμβασης για μαθητές με ΕΕΑ. Είναι πιστοποιημένη στο σχεδιασμό και την εφαρμογή Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας, στη διδακτική μεθοδολογία Αρχαίων Ελληνικών σε παιδιά με ΕΕΑ και στη Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας σε Αλλόγλωσσους. Είναι πιστοποιημένη Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων. Είναι συγγραφέας εκπαιδευτικού υλικού για τη γενική και ειδική αγωγή (εκδόσεις www.my-book.gr). Έχει δημοσιεύσει άρθρα της σε επιστημονικά περιοδικά και έχει παρουσιάσει μελέτες και έρευνες της σε συνέδρια και σεμινάρια. Email:misparth@hotmail.gr
Mούστου Όλγα
Η Όλγα Μούστου είναι μόνιμη εκπαιδευτικός Γερμανικής Γλώσσας στην Α/θμια Εκπαίδευση του Ν.Καρδίτσας. Έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του ΕΑΠ «Σπουδές στην Εκπαίδευση» και είναι φοιτήτρια Ψυχολογίας στο MarconiUniversity (BachelorInPsychologicalSciencesAndTechniques). Έχει εξειδικευτεί στη Σχολική Ψυχολογία με το Vellum Diploma και είναι κάτοχος πιστοποιητικού εξειδίκευσης στην Εκπαίδευση Ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Κατέχει διδακτική επάρκεια Ελληνικών στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας εκτός Ελλάδας από το πρόγραμμα Διαδρομές του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας. Έχει επιμορφωθεί και εξειδικευτεί σε θέματα Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής (Παν/μιο Αιγαίου), Ειδικής αγωγής, Οικογενειακής θεραπείας, Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης, Σχολικής βίας, Συμβουλευτικής γονέων και εκπαιδευτικών (Παν/μιο Αιγαίου), Αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς (Παν/μιο Πειραιώς). Έχει συμμετάσχει σεσυνέδρια ως εισηγητής και κριτής εργασιών καθώς και σε προεδρεία. Είναι κάτοχος πιστοποιητικών υπολογιστών Α και Β επιπέδου και έχει παρακολουθήσει πλήθος πολύμηνων και πολύωρων σεμιναρίων σε διάφορους τομείς. Email: olgamoustou@gmail.com
Σπανόπουλος Δημήτριος
Ο Δημήτριος Σπανόπουλος, είναι εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικότητας Φυσικής αγωγής. Έχει δημοσιεύσει ένα(1) άρθρο, σε έγκριτο επιστημονικό περιοδικό και έχει συμμετάσχει με μία(1) προφορική ανακοίνωση, σε επιστημονικό συνέδριο. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία και θητεία σε θέσεις ευθύνης, σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι κάτοχος πτυχίου Φυσικής Αγωγής (Ε.Κ.Π.Α.) και μεταπτυχιακού στη Διοίκηση και Οργάνωση εκπαιδευτικών Μονάδων, του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος. Εmail: gimnastis@yahoo.com
Tαχματζίδης Δημήτριος
Ο Δημήτρης Ταχματζίδης γεννήθηκε στη Βέροια το 1973. Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και είναι διδάκτωρ του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στον κλάδο της Γνωστικής - Αναπτυξιακής ψυχολογίας με ειδίκευση στους μηχανισμούς εκτελεστικού ελέγχου, επίγνωσης και γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών ηλικίας 9 - 15 ετών. Είναι κάτοχος ενός μεταπτυχιακού τίτλου στις Σπουδές της Εκπαίδευσης με ειδίκευση στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και λατινικών στην ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Είναι, επίσης, κάτοχος δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου στην Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων με ειδίκευση στην χάραξη της οικονομικής πολιτικής των θεατρικών οργανισμών. Τέλος, έχει μεταπτυχιακού τύπου ειδίκευση στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο από το Kings College του Λονδίνου ενώ παράλληλα διαθέτει τον τίτλο QTS (Qualified Teacher Status) από το Ηνωμένο Βασίλειο. Από το 2017 σπουδάζει στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ύστερα από επιτυχία του στις κατατακτήριες εξετάσεις του τμήματος. Έχει παρουσιάσει πλήθος εισηγήσεων σε διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα ποικίλης επιστημονικής θεματολογίας σε περιοδικά με κριτές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τους μηχανισμούς πρόσληψης και ανάπτυξης της γνώσης των παιδιών μέσα από τυπικές και άτυπες διαδικασίες μάθησης. Εmail: tahmatzidis@gmail.com
Παπανικολάου Μαριγώ
Η Παπανικολάου Μαριγώ είναι εκπαιδευτικός Α/θμιας εκπαίδευσης, Δασκάλα και υπηρετεί από το 1990 σε Ελληνικά Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας, της Κύπρου (1996- 1998) και του Βελγίου (2005-2008).Είναι συγγραφέας 3 βιβλίων (ένα από αυτά αποτελεί ομαδική συγγραφή) και πάνω από 6 άρθρων σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Η κύρια συγγραφική της ενασχόληση αφορά στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Είναι κάτοχος πτυχίου Παιδαγωγικού (Δ.Π.Θ.), Μεταπτυχιακού Ειδίκευσης με τίτλο «Στελέχη Εκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής» (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ,Δ.Π.Θ.), Μεταπτυχιακού Ειδίκευσης με τίτλο «Σπουδές στον Παρευξείνιο Χώρο» (Τμήμα Γλώσσας Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών, Δ. Π. Θ) και Διπλώματος Διδασκαλείου «Θεόδωρος Κάστανος» (Δ.Π.Θ.) ( papmary@sch.gr )
Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος:
Δημακοπούλου Φωτεινή - συντονίστρια ( fdimako@sch.gr)
[ Photo by Max Fischer @ pexels.com]
ΕΕΠΕΚ ©2024 All rights reserved