Βελτιώνοντας το Μαθησιακό Περιβάλλον στο Σύγχρονο Σχολείο

Βελτιώνοντας το Μαθησιακό Περιβάλλον στο Σύγχρονο Σχολείο

Κατηγορία : Παιδαγωγικά


Διάστημα : 14 εβδομάδες, (350 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Γεώργιος Ποταμιάς, Κυριακή Κορίνα Σφακιωτάκη, Ειρήνη Λεούδη, Όλγα Μούστου,


Κόστος: Έκτακτη συνδρομή 20 €


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Βελτιώνοντας το Μαθησιακό Περιβάλλον στο Σύγχρονο Σχολείο

Περιγραφή:

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τη δράση της στον τομέα της διοργάνωσης σεμιναρίων  και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», διάρκειας 350 ωρών και 14 εβδομάδων.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο της ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση:τουλάχιστον 50% επιτυχία στο κουίζ ερωτήσεων κλειστού τύπου (διατίθεται προς συμπλήρωση στην πλατφόρμα μετά την παρέλευση τουλάχιστον του μισού χρονικού διαστήματος από τη συνολική διάρκεια του προγράμματος και μπορεί να επαναληφθεί σε περίπτωση αποτυχίας).

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η επιμόρφωση των διδιασκόντων και γενικότερα της εκπαιδευτικής κοινότητας  στις σύγχρονες αρχές, μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας & μάθησης, ενισχύοντας το προφίλ τους ως εκπαιδευτές, ειδικευόμενοι σε θέματα όπως: πολυτροπική διδασκαλία, δημιουργία  διδακτικού υλικού & προγραμμάτων σπουδών που αρμόζει στη φιλοσοφία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (Πιστοποίηση), συστήματα διαχείρισης μάθησης, μορφές μάθησης και αξιολόγησης στο εκπαιδευτικό περιβάλλον.

 Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, οι συμμετέχοντες θα εφοδιαστούν με γνώσεις και δεξιότητες άμεσα εφαρμόσιμες στον εργασιακό τους χώρο, θα αναβαθμίσουν το ρόλο τους και θα έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά και να συνεισφέρουν στην αποτελεσματική μάθηση.

 

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:

 

Α. Σε επίπεδο γνώσεων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να :

  1. Γνωρίζουν τις βασικές αρχές της πολυτροπικής θεωρίας και των πολυγραμματισμών.
  2. Γνωρίζουν τις βασικές μορφές εισαγωγής της πολυτροπικής διδασκαλίας στην εκπαιδευτική

     πράξη.

  1. Γνωρίζουν τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής των αρχών της πολυτροπικής

                  διδασκαλίας στη διδακτική πράξη.

  1. Γνωρίζουν τη σχέση πιστοποίησης με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξ ΑΕ) όσον αφορά στο 

     έντυπο & ψηφιακό διδακτικό υλικό, με βάση τα χαρακτηριστικά της εξ ΑΕ.

  1. Γνωρίζουν τα κριτήρια πιστοποίησης που πρέπει να διέπουν τα εξ ΑΕ προγράμματα σπουδών.
  2. Γνωρίζουν τις διαφορές ανάμεσα σε πιστοποίηση, διασφάλιση ποιότητας καθώς και τη σχέση

     πιστοποίησης και αξιολόγησης.

  1. Διακρίνουν τα είδη των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης και τον σκοπό που εξυπηρετεί το καθένα.
  2. Επιλέγουν το κατάλληλο κάθε φορά είδος ανάλογα τον σκοπό και τις δυνατότητες του κάθε Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης.
  3. Κατανοήσουν τις έννοιες της αυτό-αντίληψης και της αυτό-αποτελεσματικότητας.
  4. Κατανοήσουν την έννοια και τον σκοπό της αξιολόγησης ως επιστημονικής διαδικασίας.
  5. Γνωρίσουν τις μορφές αξιολόγησης.
  6. Διακρίνουν τα μέσα παραδοσιακής και αυθεντικής αξιολόγησης του μαθητή.

 

Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Εντάσσουν την πολυτροπική διδασκαλία στο μάθημά τους, εφαρμόζοντας τις βασικές της αρχές.
  1. Συντάσσουν σχέδια διδασκαλίας και μάθησης σύμφωνα με τις αρχές της πολυτροπικής διδασκαλίας.
  1. Συντάσσουν ένα καινοτόμο project ή μια καινοτόμα μαθησιακή διαδικασία με τη βοήθεια των ΤΠΕ και των αρχών της πολυτροπικής θεωρίας.

4.   Δημιουργούν διδακτικό υλικό με βάση τις αρχές και τα χαρακτηριστικά της εξ ΑΕ.

  1. Σχεδιάζουν μαθήματα ή προγράμματα σπουδών με βάση τη φιλοσοφία της εξ ΑΕ
  2. Αξιολογούν την πρόοδο των εκπαιδευομένων σε εξ ΑΕ περιβάλλον.
  3. Αναπτύξουν δεξιότητα όσον αφορά την χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης.
  4. Εφαρμόζουν τα είδη Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης στην τάξη.
  5. Αντιληφθούν το όφελος των θετικών περιβαλλόντων μάθησης και να παράγουν ένα πιο αποτελεσματικό έργο με επίκεντρο τον μαθητή.
  6. Διαχειριστούν μια σχολική τάξη.
  7. Κατασκευάζουν εργαλεία αξιολόγησης μαθητών.
  8. Εφαρμόζουν διαφορετικές μορφές αξιολόγησης στο εκπαιδευτικό τους έργο.
  9. Οργανώνουν και να αναλύουν τα δεδομένα που προκύπτουν από διαφορετικές μορφές αξιολόγησης.

 

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Συνειδητοποιήσουν τη δυνατότητα εμπλουτισμού και βελτίωσης της διδασκαλίας τους σε ένα πολυτροπικό πλαίσιο (εικόνα- ήχος- κείμενο και μέσα σε συμφωνία για την επίτευξη του μαθησιακού στόχου).
  2. Κατανοήσουν τις πολλαπλές δυνατότητες και τα οφέλη χρήσης των διαφόρων εποπτικών μέσων και εργαλείων μάθησης για την επίτευξη μιας αποτελεσματικότερης διδασκαλίας (πολυτροπική μάθηση) μέσω των αρχών της πολυτροπικής θεωρίας.
  3. Κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητες της εξ  αποστάσεως εκπαίδευσης.
  4. Συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντική είναι η ύπαρξη κριτηρίων για την αποτελεσματική εφαρμογή της.
  5. Αναπτύξουν δεξιότητα όσον αφορά την χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης.
  6. Εφαρμόσουν τα είδη Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης στην τάξη.
  7. Κατανοήσουν τη διαδικασία της μάθησης στο Σχολικό πλαίσιο και των συνθηκών προαγωγής της.
  8. Υιοθετήσουν θετική στάση για την αξιολόγηση ως επιστημονική διαδικασία αναβάθμισης της ποιότητας του έργου εκπαιδευτικού.
  9. Συνεργάζονται αποτελεσματικά με τους μαθητές ώστε η αξιολόγηση να ανατροφοδοτεί διδασκαλία και μάθηση.
  10. Δίνουν αξία στην καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης των μαθητών μέσω αυθεντικής αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησής τους.

 

  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

ΩΡΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Εισαγωγή στην πολυτροπική διδασκαλία και μάθηση

(Γιώργος Ποταμιάς).  

  1. Βασικές αρχές της πολυτροπικής θεωρίας: Προέλευση- θεωρία- εκπ/ες απολήξεις.
  2. Πολυτροπικότητα, μάθηση και πολυγραμματισμοί: η θεωρία της πολυτροπικότητας στην εκπαίδευση.
  3. Ανάλυση εικόνας, ήχου και κειμένου σύμφωνα με την πολυτροπική θεωρία: Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις.
  4. πράξη μέσω της τεχνολογίας, εργαλεία, μέθοδοι και προσεγγίσεις για την σύγχρονη δια ζώσης αλλά και εξ  αποστάσεως εκπαίδευση

100 ΩΡΕΣ

4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Πιστοποίηση  προγραμμάτων σπουδών  εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 

(Κυριακή Κορίνα Σφακιωτάκη)

2.1. Εννοιολογικοί προσδιορισμοί Αξία της πιστοποίησης στην εκπαίδευση. Χαρακτηριστικά Πιστοποίησης
2.2. Πιστοποίηση σε Ευρώπη και ΗΠΑ Πιστοποίηση επαγγελματικής κατάρτισης σε Ελλάδα & Ευρώπη
2.3. Εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Χαρακτηριστικά της πιστοποίησης στην εξ ΑΕ E-Learning. Κριτήρια ποιότητας παρόχων εξ ΑΕ.
2.4. Κριτήρια Πιστοποίησης Προγραμμάτων Σπουδών

100 ΩΡΕΣ

4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης - ΣΔΜ (LMS)

(Ειρήνη Λεούδη)

3.1. Εισαγωγή στα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης (25 ΩΡΕΣ ΛΕΟΥΔΗ)
3.2. Παρουσίαση δημοφιλών Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (25 ΩΡΕΣ ΛΕΟΥΔΗ)

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Αποτελεσματικές μέθοδοι μάθησης στη σχολική τάξη

( Όλγα Μούστου)

4.1. Διαμόρφωση και Διατήρηση ενός Ευνοϊκού Περιβάλλοντος για Μάθηση Ατομικές Διαφορές στη Μάθηση με Ψυχοκοινωνικά Προβλήματα ή Προβλήματα Συμπεριφοράς
4.2. Το Περιβάλλον και η Διαχείριση της Σχολικής Τάξης Προσανατολισμός μαθητών, Στόχοι. Αυτο-αντίληψη και Αυτο-αποτελεσματικότητα

 

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Κουίζ 

50 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ:

350 ΩΡΕΣ

14 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

 

Βιογραφικά Εκπαιδευτών:

Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι  Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:

 

Κυριακή Κορίνα Σφακιωτάκη

Η Κυριακή Κορίνα Σφακιωτάκη είναι απόφοιτος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και φιλόλογος. Είναι υπ. Διδάκτορας του τμήματος Ανθρωπιστικών επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και υπότροφος Ι.Κ.Υ. Ταυτόχρονα, απασχολείται ως ερευνήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο  στο έργο με τίτλο «Οι καινοτομίες, οι αλλαγές και οι επιρροές του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στην ακαδημαϊκή κοινότητα». Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στο πρόγραμμα «Σπουδές στην Εκπαίδευση» - «Επιστήμες της Αγωγής». Έχει ολοκληρώσει ετήσια και διετή εκπαιδευτικά προγράμματα στη Διαπολιτισμική Αγωγή, την Ειδική Αγωγή και τον Αυτισμό, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Πατρών. Είναι  μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της επιστημονικής εταιρείας Ε.Δ.Α.Ε (Ελληνικό Δίκτυο Ανοιχτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης) και υπεύθυνη επικοινωνίας στο περιοδικό Open Education. Διαθέτει εμπειρία στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και υποστήριξη διδακτικού υλικού. Υπήρξε μέλος και συντονίστρια ερευνητικών προγραμμάτων όπως «Σύστημα ακαδημαϊκής υποστήριξης φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ΠΕΝΕΡ 16 » και συμμετείχε στο έργο «Διοίκηση Υποστήριξης & Ανάπτυξης Προγραμμάτων Σπουδών» - Δημιουργία μεταπτυχιακού προγράμματος, ΕΤΑ, του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Έχει συμμετάσχει ως επιμορφώτρια σε εξ αποστάσεως προγράμματα, καθώς και συντονίστρια, εισηγήτρια, κριτής σε πολλά ελληνικά και διεθνή συνέδρια και επιστημονικά περιοδικά. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά & συνέδρια.

https://independent.academia.edu/KiriakiSfakiotaki  https://eap.academia.edu/KiriakiKorinaSfakiotaki

Email: sfakkor@gmail.com

 

 Γιώργος Ποταμιάς

Ο Γιώργος Η. Ποταμιάς είναι έμπειρος εκπαιδευτικός- δάσκαλος με 15 ετή εμπειρία, διδάκτορας της Παιδαγωγικής Επιστήμης του Παιδαγωγικού τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με υποτροφία του Ι.Κ. Υ, κάτοχος μεταπτυχιακού Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μεταπτυχιακού Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με υποτροφία του Ι.Κ. Υ. Έχει διδάξει Παιδαγωγικά σε διάφορα πανεπιστημιακά και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό τόσο με τη μορφή της δια ζώσης εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ Αθηνών, ΠΤΔΕ Κρήτης, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΤΕΑΠΗ Αθηνών, ΙΕΚ Χίου) όσο και με τη μορφή της εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευσης (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ). Έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή και ελληνικά συνέδρια με θέμα την παιδαγωγική επιστήμη ενώ έχει δημοσιεύσεις σε πολλά ελληνικά και διεθνή περιοδικά με κρίση. Τέλος, είναι μέλος της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, της ΕΕΠΕΚ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας), της ΕΛΕΤΕΑ (Ελληνική Εταιρεία για την Εκπαιδευτική Αξιολόγηση)  και της BELMAS (Βρετανική Εταιρεία Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης). https://georgepotamias.weebly.com/ ( rivers198@gmail.com )

Ειρήνη Λεούδη

Η Ειρήνη Λεούδη είναι πτυχιούχος Ενεργειακή Μηχανολόγος Μηχανικός του τμήματος Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών ΤΕΙ Αθήνας (ΠΕ82). Είναι κάτοχος Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας της Ανωτάτης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης καθώς και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ. Γνωρίζει Αγγλικά και είναι κάτοχος επάρκειας για διδασκαλία τους σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών, καθώς και Γαλλικά και Γερμανικά. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων με κεντρικό άξονα την Εκπαίδευση Ενηλίκων αλλά και την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και το πρώτο της άρθρο με τίτλο Απόψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών αναφορικά με τη λειτουργία εξ αποστάσεως εργαστηρίων λόγω COVID-19 , σε συνεργασία με τον κ. Καλοβρέκτη και κ. Μαστροθανάση, δημοσιεύθηκε το 2022 στο περιοδικό ‘Εκπαίδευση & Επιστήμες’ / Σχολή Θετικών Επιστημών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.  Έχει εργαστεί σε ΔΙΕΚ και ΚΕΚ ως Μηχανολόγος Μηχανικός ( irleou@gmail.com  )

 

Όλγα Μούστου

Η Όλγα Μούστου είναι μόνιμη εκπαιδευτικός Γερμανικής Γλώσσας, έχει ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό του ΕΑΠ «Σπουδές στην Εκπαίδευση» και είναι απόφοιτη Ψυχολογίας. Είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια «Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας» και εκπαιδεύεται στη Συστημική Ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων. Έχει εξειδικευτεί στη Σχολική Ψυχολογία, στην Εκπαίδευση Ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την Ειδική Αγωγή, την Οικογενειακή θεραπεία, τη Σχολική βία, τη Συμβουλευτική γονέων και Εκπαιδευτικών, ενώ έχει πιστοποιηθεί στην Επαγγελματική Συμβουλευτική & Προσανατολισμό και τη Συμβουλευτική Καριέρας, την ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος και στο πρόγραμμα ολιστικής εκπαίδευσης στον Εθελοντισμό. Κατέχει διδακτική επάρκεια Ελληνικών στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας και είναι κάτοχος Διπλώματος στη Συμβουλευτική Ψυχικής Υγείας. Είναι κριτής σε επιστημονικά περιοδικά και σε συνέδρια, ενώ έχει υπάρξει μέλος προεδρείων σε εκπαιδευτικά συνέδρια. Συμμετέχει σε καινοτόμες δράσεις και σε εκπαιδευτικά προγράμματα, ενώ διαθέτει πλήθος ωρών επιμόρφωσης σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την εκπαίδευση ενηλίκων, τη Συμβουλευτική, την Ψυχολογία και την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Παράλληλα είναι επιμορφώτρια σε εξ αποστάσεως σεμινάρια, εθελόντρια σε διάφορες οργανώσεις και αρθρογράφος σε sites και περιοδικά. ( olgamoustou@gmail.com )

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος:

Κυριακή Κορίνα Σφακιωτάκη ( sfakkor@gmail.com )

Image by steveriot1 from Pixabay