Αξιολόγηση Μαθητή

Αξιολόγηση Μαθητή

Κατηγορία : Ενδοσχολικη Επιμόρφωση


Διάστημα : 2 εβδομάδες, (15 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Αθηνά Βαρσαμίδου,


Κόστος: ΔΩΡΕΑΝ


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Αξιολόγηση Μαθητή

Περιγραφή:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ με τίτλο:

 

 «Αξιολόγηση Μαθητή» 15 ωρών

 

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τη δράση της στον τομέα της διοργάνωσης σεμιναρίων  και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σχεδίασε και οργάνωσε την υλοποίηση του επιμορφωτικού προγράμματος «Αξιολόγηση Μαθητή», διάρκειας 15 ωρών.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και, αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ. 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Προσχολικής, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), Φοιτητές, Αποφοίτους, Εκπαιδευτές Ενηλίκων – ΣΔΕ – ΙΕΚ, καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο ενδιαφέρεται για θέματα σχετικά με την:αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση μαθητή, ετεροαξιολόγηση, αυτορρύθμιση, & τον αναστοχασμό.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Αντικείμενο του επιμορφωτικού σεμιναρίου είναι η προσέγγιση του πεδίου της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και ειδικότερα της αξιολόγησης του μαθητή. Δίνεται έμφαση σε έννοιες όπως αυτοαξιολόγηση μαθητή, ετεροαξιολόγηση, αυτορρύθμιση, αναστοχασμός και γίνεται ανάλυση των τεχνικών και εργαλείων της αυθεντικής αξιολόγησης, όπως ο φάκελος υλικού μαθητή (student portfolio).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Ενότητα 1η: Αξιολόγηση-εκπαιδευτική αξιολόγηση - αυθεντική αξιολόγηση.
Ενότητα 2η: Φάκελος υλικού-Πλαίσιο εφαρμογής-Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος: Δρ. Βαρσαμίδου Αθηνά

ΒιογραφικόΕκπαιδεύτριας:

Αθηνά Βαρσαμίδου

ΕΙΔΙΠ ΑΠΘ, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας

athinav.9@gmail.com & avarsamidou@frl.auth.gr

 Ολοκλήρωσα τις βασικές σπουδές μου στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και από το 2002 μέχρι και το 2020 εργάστηκα στη β/θμια εκπαίδευση. Από το 2020 υπηρετώ ως μόνιμο μέλος ΕΔΙΠ στο ΑΠΘ (Φιλοσοφική σχολή-Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας). Απέκτησα δύο μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών: Διοίκηση και Αξιολόγηση σχολικών μονάδων από το Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (Παν/μιο Αιγαίου) το 2006 και Σπουδές στην Εκπαίδευση από το Ελληνικό Ανοικτό Παν/μιο το 2010. Η Διδακτορική Διατριβή μου αφορά στην αξιολόγηση βάσει φακέλου (portfolio) μαθητή και εκπαιδευτικού και υποστηρίχτηκε το 2012 (Άριστα). Το 2015 η Γαλλική Κυβέρνηση μου απένειμε το μετάλλιο του Ακαδημαϊκού Φοίνικα. Έχω λάβει μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναλαμβάνοντας τη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με τα αντικείμενα της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας, της αξιολόγησης, της διοίκησης και της επαγγελματικής ανάπτυξης. Έχω πάρει μέρος ως εισηγήτρια σε πλήθος επιστημονικών συνεδρίων (σε Ελλάδα & σε εξωτερικό) και άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά. Ανήκω στην ομάδα αξιολογητών σχολικών εγχειριδίων και εμπειρογνωμόνων του Ι.Ε.Π (συγγραφή του σχολικού εγχειριδίου της Γ΄ Λυκείου και του Νέου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες). Επιστημονικός Συνεργάτης της ΑΣΠΑΙΤΕ στα αντικείμενα της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης, Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας και Διοίκησης-Κοινωνιολογίας και μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Τέλος, είμαι Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ.

Photo by George Dolgikh: https://www.pexels.com/photo/woman-sitting-next-to-table-and-right-hand-on-ear-1326946/