Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον

Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον

Κατηγορία : Ενδοσχολικη Επιμόρφωση


Διάστημα : 2 εβδομάδες, (15 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Δαμάλα Παρασκευή,


Κόστος: ΔΩΡΕΑΝ


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον

Περιγραφή:

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τη δράση της στον τομέα της διοργάνωσης σεμιναρίων  και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σχεδίασε και οργάνωσε την υλοποίηση του επιμορφωτικού προγράμματος «Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον», διάρκειας 15 ωρών.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και, αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ. 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Προσχολικής, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), Φοιτητές, Αποφοίτους, Εκπαιδευτές Ενηλίκων – ΣΔΕ – ΙΕΚ, καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο ενδιαφέρεται για θέματα σχετικά με την: επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Σκοπός του συγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος είναι να παρέχει στους εκπαιδευτικούς τις κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να είναι σε θέση να εντοπίζουν, κατανοούν, διαχειρίζονται, επιλύουν και προλαμβάνουν τις συγκρούσεις στο εύθραυστο Σχολικό περιβάλλον.

Το προτεινόμενο σεμινάριο/εργαστήριο μπορεί να εφαρμοστεί από τους/τις εκπαιδευτικούς σε σχολεία της Προσχολικής, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (Γενικής και Ειδικής αγωγής), συνάδει με τα προγράμματα σπουδών και συμβάλλει στον εμπλουτισμό και στην εξέλιξη των διδακτικών τους στόχων. Πιο συγκεκριμένα συνδέεται με αρκετά διδακτικά αντικείμενα: Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Φυσική Αγωγή, Τ.Π.Ε., Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Κοινωνική και Πολιτική, Μελέτη Περιβάλλοντος, Φυσικές Επιστήμες, Γλώσσα κ.ά. Είναι επίσης συμβατό με το γενικό σκοπό της εκπαίδευσης και υποστηρίζει το σχολείο να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες προκλήσεις και ανάγκες. Η ψυχολογική ενίσχυση των μαθητών πραγματοποιείται με πρωτότυπο τρόπο και εμπλέκει άμεσα τους/τις μαθητές/τριες στην κατανόηση των προβλημάτων, στην επίλυση αυτών, στην θεώρηση των καταστάσεων από διαφορετικές οπτικές, στην εξαγωγή και δοκιμή συμπερασμάτων και γενικεύσεων, στην ανακατασκευή πεποιθήσεων με βάση την ευρύτερη εμπειρία και πειραματισμό, στην πρωτοτυπία-καινοτομία και στη σύνθεση-επεξεργασία-μετασχηματισμό πληροφοριών και εννοιών. Τέλος, βοηθάει αποφασιστικά στην ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και των ομαδικών εργασιών, το οποίο με τη σειρά του συνδράμει θετικά τόσο στη διδασκαλία όλων των γνωστικών αντικειμένων όσο και στη δημιουργία δυναμικής μεταξύ των μαθητών στη σχολική μονάδα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

ΩΡΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

Ενότητα 1η: Επικοινωνία – Συγκρούσεις.

 

(επώνυμο – όνομα επιμορφωτή)

Δαμάλα Παρασκευή

7 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Ενότητα 2η: Αντιμετώπιση Συγκρούσεων

 

(επώνυμο – όνομα επιμορφωτή)

Δαμάλα Παρασκευή

8 ΩΡΕΣ

1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ

 

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ:

15 ΩΡΕΣ

2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ

 

 Βιογραφικό Εκπαιδεύτριας:

 

Η Δαμάλα Παρασκευή είναι κοινωνιολόγος, θεατρολόγος, ενταγμένη στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ. Εκπαιδεύτρια σε Δημόσια ΙΕΚ, ΚΕΚ, Κέντρα δια βίου μάθησης, ΣΔΕ και σχολές γονέων. Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα με αντικείμενο τη θεατρολογική έρευνα. Παρακολούθηση σεμιναρίων Εκπαίδευσης ενηλίκων, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, συμβουλευτικής γονέων και εκπαιδευτικών. ( damalapar@yahoo.gr )

 

Image by Steve Buissinne from Pixabay