Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τη δράση της στον τομέα της διοργάνωσης σεμιναρίων και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», διάρκειας 500 ωρών και 20 εβδομάδων.
Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους
(Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο της ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση:τουλάχιστον 50% επιτυχία στο κουίζ ερωτήσεων κλειστού τύπου (διατίθεται προς συμπλήρωση στην πλατφόρμα μετά την παρέλευση τουλάχιστον του μισού χρονικού διαστήματος από τη συνολική διάρκεια του προγράμματος και μπορεί να επαναληφθεί σε περίπτωση αποτυχίας).
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η εισαγωγή των εκπαιδευομένων στις έννοιες της διαπραγμάτευσης και της ψυχολογίας των διαπραγματευόμενων μερών, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ: |
Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ |
ΩΡΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Εισαγωγή στην Ψυχολογία Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Βασικές Αρχές Ψυχολογίας Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Εισαγωγή στις Διαπραγματεύσεις Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Βασικές Αρχές Διαπραγματεύσεων Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Ψυχολογικοί Παράγοντες στις Διαπραγματεύσεις Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Διαμόρφωση ηγεσίας σε συνθήκες πίεσης Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Διαμόρφωση ηγεσίας και ομάδων εργασίας στην εκπαίδευση Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Ψυχολογικές προσεγγίσεις της ηγεσίας: από το προσωπικό κίνητρο στη διαχείριση της εξουσίας Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Εφαρμογές των θεωριών των κινήτρωνστο χώρο εργασίας Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Η Δυναμική των Σχέσεων Εξουσίας στην Εκπαίδευση Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Διαπραγματεύοντας με τους μαθητές και τους γονείς Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Η κουλτούρα στις Διαπραγματεύσεις Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Διαπραγματεύοντας την αλλαγή και την καινοτομία στην Εκπαίδευση Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 15: Συναισθηματική νοημοσύνη στις Διαπραγματεύσεις Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 16: Επιλύοντας ένα πρόβλημα Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 17: Ψυχολογικές μέθοδοι επιρροής και πειθούς με εφαρμογές στις Διαπραγματεύσεις Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 18: Παρουσίαση επιστημονικών θεωριών και μελετών Πατρικίου Αικατερίνη |
25 ΩΡΕΣ |
1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ 20: Κουίζ |
50 ΩΡΕΣ |
2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ |
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ: |
500 ΩΡΕΣ |
20 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ |
Βιογραφικά Εκπαιδευτών:
Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:
ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Η Πατρικίου Κατερίνα είναι εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης, ειδικότητας Φιλολόγου. Έχει δημοσιεύσει άρθρα της σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Η κύρια συγγραφική της ενασχόληση αφορά μεταξύ άλλων σε μελέτη αρχαιολογικών ευρημάτων, καθώς επίσης στις Διεθνείς Σχέσεις, το Διεθνές Δίκαιο, τη Βιώσιμη Εκπαίδευση, τις Στρατηγικές Ενίσχυσης Βιωσιμότητας, την Ε.Ε. και τους Θεσμούς, τους Διεθνείς Οργανισμούς, την αναδιάρθρωση του Συμβουλίου Αφαλείας του Ο.Η.Ε (UNSC Reform), το UNFCCC και γενικότερα τις συντονισμένες παγκόσμιες προσπάθειες των COP (Conference of Parties) για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Επιπλέον, είναι ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων.
Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία στη δημόσια και ιδιωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (από το 1998 μέχρι σήμερα), αλλά και τη διδασκαλία ξένων γλωσσών ως ιδιοκτήτρια κι ενεργή καθηγήτρια δύο Κέντρων Ξένων Γλωσσών και Πληροφορικής (2005- 2020), όπου ανέπτυξε τις ικανότητές της στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Marketing από τη θέση της Διευθύντριας.
Είναι κάτοχος Πτυχίου Ιστορίας- Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης (Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και Μεταπτυχιακού στις Διεθνείς Διαπραγματεύσεις (Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά σε μητρικό επίπεδο και Τουρκικά σε πολύ καλό επίπεδο.
Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος:
Αικατερίνη Πατρικίου ( euroland.p@gmail.com )
Photo by cottonbro studio @ pexels.com