Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων Social Media Marketing

Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων Social Media Marketing

Κατηγορία : Πληροφορική, Ρομποτική, ΤΠΕ, STEM, Διαδίκτυο


Διάστημα : 15 εβδομάδες, (400 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Αγγελική Ντινιεράκη,


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Κατάσταση : Ενεργό Κόστος: Πληρωμή έκτακτης συνδρομής μέλους ΕΕΠΕΚ 20 €

Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων Social Media Marketing

Περιγραφή:

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τη δράση της στον τομέα της επιμόρφωσης των μελών της και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων Social Media Marketing», διάρκειας 400 ωρών και 15 εβδομάδων.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο Δικτυα και ΗΥ

Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση: τουλάχιστον 50% επιτυχία στο κουίζ ερωτήσεων κλειστού τύπου (διατίθεται προς συμπλήρωση στην πλατφόρμα μετά την παρέλευση τουλάχιστον του μισού χρονικού διαστήματος από τη συνολική διάρκεια του προγράμματος).

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης "Ειδικός στη χρήση τεχνικών και εργαλείων Social Media Marketing" έχει ως επίμερους στόχους την ανάπτυξη γνώσεων, ικανοτήτων, στάσεων και συμπεριφορών στον τομέα του Social Media Marketing.

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:

Α. Σε επίπεδο γνώσεων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Κατανοούν τις βασικές αρχές και έννοιες του Social Media Marketing.
  2. Κατανοούν τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και τα χαρακτηριστικά τους.
  3. Γνωρίζουν τις διάφορες διαφημιστικές και προωθητικές τεχνικές στα κοινωνικά μέσα.

Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Είναι σε θέση να δημιουργούν στρατηγικές Social Media Marketing για διάφορες επιχειρήσεις και κοινότητες.
  2. Μπορούν να διαχειρίζονται και να αναπτύσσουν περιεχόμενο σε κοινωνικά μέσα.
  3. Είναι ικανοί να αναλύουν δεδομένα και να μετρούν την απόδοση των καμπανιών τους.
  4. Μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορα εργαλεία και πλατφόρμες Social Media Marketing αποτελεσματικά.

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:

  1. Αναγνωρίζουν τη σημασία της διαρκούς μάθησης και ενημέρωσης στον τομέα του Social Media Marketing.
  2. Είναι διακριτικοί και υπεύθυνοι στη χρήση των κοινωνικών μέσων και τη διαχείριση των δεδομένων των πελατών.
  3. Αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας με πελάτες και συνεργάτες.
  4. Επιδεικνύουν δημιουργικότητα και καινοτομία στην προσέγγιση του Social Media Marketing.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Τεχνικές επικοινωνίες - Επιχειρηματικότητα

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: SWOT - ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Έρευνα αγοράς

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Έρευνα αγοράς – Casestudy

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 1

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 2

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 3

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 4

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 5

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 6

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες Τμήμα 7

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Στόχος και στρατηγική επικοινωνίας μέσα από τα Social Media

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Τρόποι αύξησης Followers στα Social Media

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Tακτικό πλάνο επικοινωνίας μέσα από τα Social Media

 (Αγγελική Ντινιεράκη)

ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ (ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ)

Βιογραφικά Εκπαιδευτών:

Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι  Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:

 

Η Αγγελική Ντινιεράκη είναι Πληροφορικός και Εκπαιδευτής Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης.  Απόφοιτος Πληροφορικής με παιδαγωγική επάρκεια, εργάζεται στην χρόνια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγήτρια Πληροφορικής. Από το 2004 έως και σήμερα, εργάστηκε σε διάφορες εταιρίες και δημόσιους φορείς. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και συνεδρία.

Επιστημονικά υπεύθυνοι του προγράμματος: 

Αγγελική Ντινιεράκη  (adinieraki@yahoo.com)

[Φωτογραφία από Tobias Dziuba @ pexels.com]