Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η εισαγωγή στην μέθοδο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Ο σχεδιασμός του προγράμματος έχει ως σκοπό την μελέτη των εννοιών και των μεθόδων της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Αποτελεί μία ολοκληρωμένη εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια). Βασίζεται στην επεξεργασία τεχνικών και στρατηγικών εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι να γνωρίσουν και να κατανοήσουν οι επιμορφούμενοι την αποτελεσματικότητα της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και μάθησης για όλους τους μαθητές σε όλες τις σχολικές βαθμίδες εκπαίδευσης. Μέσα από το επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύουν στη δημιουργία ενός ευέλικτου πλαισίου για τη διαμόρφωση μιας πιο ποιοτικής και δημιουργικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και να αναδειχθεί η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία ως μέθοδος και πρακτική διερεύνησης των δυνατών διδακτικών προσεγγίσεων.
Οι μαθησιακοί στόχοι είναι:
Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
1. Να γνωρίζουν το εννοιολογικό περιεχόμενο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
2. Να αναγνωρίζουν βασικές αρχές εφαρμογής της.
3. Να περιγράφουν τους τομείς παρέμβασης της διαφοροποιημένης μάθησης για όλους τους μαθητές.
4. Να εντοπίζουν στρατηγικές διαφοροποίησης για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
5. Να επιλέγουν τις μεθόδους διαφοροποίησης για όλα τα γνωστικά αντικείμενα (γλώσσα, μαθηματικά, ξένες γλώσσες)
6. Να αντιλαμβάνονται την έννοια και τις συνιστώσες διαφοροποίησης της διδασκαλίας, καθώς και τη σημασία της για την προώθηση της μάθησης σε ανομοιογενείς τάξεις.
Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:
Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:
ΕΕΠΕΚ ©2024 All rights reserved