Μοριοδοτούμενα Σεμινάρια Πανεπιστημίου Μακεδονίας (MOOC - Εξ Αποστάσεως)

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Σεξουαλική αγωγή – STEM – συμπερίληψη – Περιβάλλον

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Σεξουαλική αγωγή – STEM – συμπερίληψη – Περιβάλλον

Κατηγορία : Σεμινάρια Πανεπιστημίου Μακεδονίας


Διάστημα : 39 εβδομάδες, (700 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Λεμονιά Μπούτσκου, Γιώργος Κυριακού, Μπακιρτζή Ιωάννα, Θεανώ Χρηστίδου, Κωνσταντίνα Τάλλου, Ιωάννα Δαγδιλέλη, Στέλλα Γκιώση, Μελέτη και προετοιμασία για την αξιολόγηση - Quiz, Ενότητα Ανακεφαλαίωσης και εμβάθυνση μελέτης,


Κόστος: Έκτακτη συνδρομή 140 €


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Σεξουαλική αγωγή – STEM – συμπερίληψη – Περιβάλλον

Περιγραφή:

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών, Ζωντανών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών.

 

Οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος είναι οι επιμορφούμενοι/ες να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια ώστε να έχουν την ικανότητα του σχεδιασμού και της αξιολόγησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Α. Σε επίπεδο γνώσεων:

Οι επιμορφούμενοι θα μπορούν να:

  • ορίζουν τις έννοιες της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
  • έχουν την ικανότητα να κατανοούν τις βασικές αρχές, τις αξίες και τους στόχους της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
  • έχουν κατανοήσεις και κατακτήσει βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας και της διδακτικής της σεξουαλικής αγωγής,  της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

 

Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων

Οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να:

  • καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη αναφορικά με τα ζητήματα της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
  • συνειδητοποιήσουν τον κομβικό ρόλο της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο χώρο του σχολείου
  • εφαρμόζουν τις κατευθυντήριες γραμμές της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική πρακτική

 

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών

Οι επιμορφούμενοι να :

  • είναι θετικοί έναντι στις αρχές της και το περιεχόμενο της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
  • έχουν πειστεί για την αξία, τη σημασία εφαρμογής και προάσπισης της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο χώρο του σχολείου
  • έχουν θετική στάση έναντι της φιλοσοφίας και της διδακτικής της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο χώρο του σχολείου
  • είναι πρόθυμοι να εφαρμόσουν το περιεχόμενο και τις κατευθυντήριες γραμμές της σεξουαλικής αγωγής, της ρομποτικής, της συμπερίληψης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο χώρο του σχολείου
  • υιοθετήσουν παιδαγωγικές μεθοδολογίες, όπως είναι η διερευνητική μάθηση, η δημιουργική -συμμετοχική ανακάλυψη, οι αναστοχαστικές πρακτικές, το σχέδιο δράσης με οπτική ανάπτυξης στρατηγικής και δράσης για την ευημερία, την πρόοδο και την επίλυση προβλημάτων της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας, η αξιολόγηση βάσει αυτοπαρατήρησης και στοχαστικών διεργασιών.
  • εμπεδώσουν τις καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές της ενταξιακής εκπαιδευτικής πολιτικής, της συμπεριληπτικής διδασκαλίας και της θεσμικής παιδαγωγικής, πρακτικές και πολιτικές που καλλιεργούν τον σεβασμό, την κοινωνική αμοιβαιότητα και τις δεξιότητες επικοινωνίας και λήψης αποφάσεων για την επίλυση καθημερινών θεμάτων στο κοινωνικό πλαίσιο μάθησης και την σχολική κοινότητα