Ψυχολογικές παρεμβάσεις, Ψυχική ανθεκτικότητα και Αυτοεκτίμηση για εκπαιδευτικούς και μαθητές
Περιγραφή: Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο των Ψυχολογικών
παρεμβάσεων, Ψυχικής ανθεκτικότητας και Αυτοεκτίμησης για εκπαιδευτικούς και μαθητές.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:
Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
- Γνωρίσουν τις μορφές των συγκρούσεων ως προτάσεις μετατροπής τους σε ευκαιρίες υψηλής
αποδοτικότητας.
- Γνωρίσουν μέσα από μία άλλη οπτική σκοπιά θέματα που αφορούν τη διαχείριση των ιδιαιτεροτήτων των συναδέλφων τους και των μαθητών τους στα πλαίσια της σύγχρονης κοινωνίας
- Να αποσαφηνιστούν οι όροι άγχος, στρες, κρίσεις πανικού, επαγγελματική εξουθένωση αυτοεκτίμηση και επαγγελματική ικανοποίηση
- Να γνωρίσουν τo πρόγραμμα Biophilia.
- Να αναφέρουν με βεβαιότητα τις βασικές αρχές του eft και παραδείγματα αυτών, καθώς και να γνωρίζουν τις ακολουθίες και τις βασικές τεχνικές
Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζουν, περιγράφουν, αναλύουν και ανακαλύψουν τρόπου προσέγγισης όλων των ψυχοκοινωνικών κινδύνων
- Επαναπροσδιορίσουν όλα τα στοιχεία που συνθέτουν τον ψυχικό κόσμο του εκπαιδευτικού
- Να συνδέσουν την τέχνη με τις επιστήμες
- Να βοηθούν τους μαθητές τους προοπτικά να αποφορτίζονται προληπτικά ή μετά από γεγονότα που τους ταράζουν
Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Να διαμορφώνουν θετικές στάσεις ζωής και συμπεριφοράς ως παραγόντες καλής ισορροπίας και προσωπικής και επαγγελματικής επιτυχίας
- Να αποδέχονται και να διαχειρίζονται όλες τις καταστάσεις εργασιακού άγχους με τεχνικές ενδυνάμωσης
- Να πάψουν να αισθάνονται οι συνάδελφοι ανήμποροι λόγω του συναισθηματικού ή νοητικού (παγώματος) freeze ως αντίδρασης στο σύγχρονο καταιγισμό και στις νέες προκλήσεις και να διδάξουν με το παράδειγμά τους το αυτό στους μαθητές τους , αξιοποιώντας τεχνικές χαλάρωσης και “ξεκλειδώματος” από παλαιότερες νόρμες αμφοτέρων.