Τέχνη και Εκπαίδευση

Τέχνη και Εκπαίδευση

Κατηγορία : Θέματα Διδακτικής


Διάστημα : 13 εβδομάδες, (350 ώρες)


Εκπαιδευτής/ες : Έλλη Λαζαρούδη, Αγγελική Βαλαβάνη, Γιούργα Νικολέτα, Βλάμη Μαγδαληνή, Μαρίνα Σταμάτη,


Πρόγραμμα σπουδών : Κατεβάστε το αρχείο

Κατάσταση : Ενεργό Κόστος: Πληρωμή έκτακτης συνδρομής μέλους ΕΕΠΕΚ 20 €

Τέχνη και Εκπαίδευση

Περιγραφή:

Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τη δράση της στον τομέα της διοργάνωσης σεμιναρίων  και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σχεδίασε και οργάνωσε την υλοποίηση του επιμορφωτικού προγράμματος «ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», διάρκειας 350 ωρών.

Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και, αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ. 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους

(Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο τηςΤΕΧΝΗΣ & της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι επιμορφωμένοι την ευκαιρία να μελετήσουν τον ρόλο και την σχέση των μουσείων με την σχολική ζωή και γενικότερα της  τέχνης  με την εκπαίδευση.

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:

Α. Σε επίπεδο γνώσεων:

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:

  • Να κατανοούν τις  βασικές αρχές και έννοιες των διεπιστημονικών πεδίων της μουσειολογίας, της μουσειοπαιδαγωγικής, της εκπαίδευσης  μέσω τέχνης.
  • Να αξιοποιούν το θεωρητικό  υπόβαθρο  για την οργάνωση, υλοποίηση  και αξιολόγηση  μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων.
  • Να αντιλαμβάνονται την σχέση σχολείου και μουσείων.
  • Να  κατανοούν τον ρόλο και την διαδικασία συντήρησης έργων τέχνης.
  • Να ενημερωθούν για τον ρόλο της τεχνολογίας στον χώρο των μουσείων και γενικά της εκπαίδευσης.

 

Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων

Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση:

  • Να εκπονούν μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα.
  • Να γνωρίσουν τεχνικές διαχείρισης ομάδων εκπαίδευσης μέσω τέχνης performing.
  • Να εξοικειωθούν με βασικές  τεχνικές συντήρησης έργων τέχνης.
  • Να μπορούν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία σε σχέση με την τέχνη και την εκπαίδευση.

 

Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών

Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν:

  • Να προωθούν την τέχνη στον χώρο της εκπαίδευσης και ειδικότερα στον σχολικό χώρο.
  • Να προωθούν την χρήση της τεχνολογίας στον χώρο της τέχνης και του μουσείου.
  • Να συμβάλουν στην ενίσχυση της σχέσης μουσείου και σχολείου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1η  : ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΛΑΖΑΡΟΥΔΗ  ΈΛΛΗ)

  1. ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
  2. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
  3.   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  4. ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2η  : Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΩΣ PERFORMER (ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΛΑΒΑΝΗ)

  1. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΩΣ PERMORMING ACTION
  2. ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ
  3. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΩΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
  4. ΠΩΣ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ (ΜΕΘΟΔΟΙ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ – ΕΡΓΑΛΕΙΑ)
  5. ΧΩΡΟΣ – ΧΡΟΝΟΣ
  6. ΣΩΜΑ – ΚΙΝΗΣΗ
  7. ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  8. ΠΡΟΣΩΠΟ – ΒΛΕΜΜΑ
  9. ΑΝΑΣΑ – ΦΩΝΗ
  10. ΡΥΘΜΟΣ – ΠΑΥΣΕΙΣ
  11. ΕΠΑΦΗ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ – ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
  12. ΙΣΤΟΡΙΑ – ΑΦΗΓΗΣΗ
  13. ΔΡΑΣΗ
  14. ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ – ΔΙΑΛΟΓΟΣ
  15. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ
  16. ΧΡΗΣΗ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
  17. ΠΩΣ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ (ΚΑΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΜΕΘΟΔΟΥΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 2)
  18. ΠΩΣ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΘΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΑ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ – ΑΣΚΗΣΕΙΣ

              ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

ΕΝΟΤΗΤΑ 3η : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ - ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

 (ΓΙΟΥΡΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ)

  1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ – ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
  2. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
  3. ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
  4. ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
  5. ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
  6. ΦΘΟΡΕΣ (ΑΙΤΙΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ)
  7. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ

ΤΥΠΟΙ,ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η :  Ο ΡΟΛΟΣ  ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΒΛΑΜΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ)

  1. 1.1 Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΙΣΧΥΡΟΥ ΔΕΣΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ    ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΩΣ ΠΕΔΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΥΛΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    1. Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΩΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ, ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΜΑΘΗΣΗ

              1.3  ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ

 2.          2.1 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ               2.2 ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ 5η : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,

 (ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗ)

  1. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

          1.2. ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

          1.3. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥΣΕΙΟΥ

ΕΝΟΤΗΤΑ 6η: ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΚΟΥΙΖ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΕΛΛΗ ΛΑΖΑΡΟΥΔΗ

Βιογραφικά Εκπαιδευτών:

Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι  Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:

 

ΈΛΛΗ ΛΑΖΑΡΟΥΔΗ

Σπούδασε  στο Πάντειο  «Κοινωνική  Πολιτική  και Κοινωνική Ανθρωπολογία» (2001)  και στο ΕΑΠ  ολοκλήρωσε το  προπτυχιακό «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό (2020). Έχει μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής ΑΠΘ (2006). Επίσης,  έχει ολοκληρώσει το Πρόγραμμα εξειδίκευσης ««Ειδική Αγωγή και προαγωγή Ψυχικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον» στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, διάρκειας 450 ωρών (2022)  και το  πρόγραμμα εξειδίκευσης «Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα  ψυχομετρικά  εργαλεία και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας,  διάρκειας 900 ωρών (2017).

Έχει επαγγελματική εμπειρία  στο τομέα κοινωνικής πολιτικής και εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα απασχολήθηκε ως αναπληρώτρια σε ειδικά σχολεία στην Α’ Θεσσαλονίκης (2020). Ως κοινωνιολόγος εργάστηκε στον Δήμο Βόλβης οργανώνοντας προγράμματα κοινωνικής πολιτικής και εκπαίδευσης. Έχει επαγγελματική εμπειρία στη συμβουλευτική γονέων, στην δημιουργική απασχόληση σε ΚΔΑΠ αλλά στο πρόγραμμα  «Βοήθεια στο σπίτι».

Είναι ιδρυτικό μέλος του Μουσείου Βρασνών  Ορυκτών και Πετρωμάτων – λαογραφικό και συμμετέχει σε προγράμματα μουσειακής αγωγής. Παράλληλα συνεργάζεται με το Λαογραφικό Μουσείο Άνω Σταυρού δήμου Βόλβης ως μουσειοπαιδαγωγός.   Έχει διαρκή κατάρτιση και συμμετοχή σε ημερίδες και συνέδρια, όπως το Συνέδριο«Η Παιδαγωγική και Ψυχολογική  Διάσταση της Τέχνης: Τα Μουσεία  ως πυλώνες πολιτισμού και  δεξιοτήτων ζωής», Μουσείο Τerriad. Παρακολούθησε πρόγραμμα κατάρτισης στην δημιουργική γραφή και εκπαίδευση, στην προφορική αφήγηση παραμυθιών, στο Θεατρικό παιχνίδι κ.α. ( ellilaz1@yahoo.gr )

 

ΒΑΛΑΒΑΝΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1972. Από παιδί ανακάλυψε τη μαγεία του Θεάτρου. Σπούδασε Θέατρο στις Δραματικές Σχολές «Εμπρός», «Πειραϊκού Συνδέσμου», «Εθνικού Θεάτρου», «Θεάτρου Τέχνης», «Βασίλη Διαμαντόπουλου», «Βεάκη», «Θεοδοσιάδη» και Κινηματογράφο στη Σχολή «Λ.Σταυράκου». Αναζητώντας νέους καλλιτεχνικούς δρόμους, συμμετείχε σε εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν από σημαντικούς Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες του Θεάτρου και του Κινηματογράφου.

Ορόσημο στην καλλιτεχνική της πορεία ήταν η συνάντησή της με τους Ελένη Καραμπέτσου, ΄Αννα Μακράκη, Άρη Ρέτσο, Δημήτρη Καταλειφό, Βασίλη Διαμαντόπουλο και Κάτια Γέρου. Εργάστηκε στο θέατρο και τον κινηματογράφο σαν ηθοποιός και σκηνοθέτης. Στον κινηματογράφο αποπειράθηκε και στην συγγραφή σεναρίων. Από το 1997 πειραματίστηκε με την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων. Ιδιαίτερα εποικοδομητική υπήρξε η εμπειρία της με υποψήφιους σπουδαστές δραματικών σχολών. Σε αυτή τη χρονική περίοδο, βιώνει ως πρόκληση την εκπαίδευση εφήβων και ενηλίκων. Πιστεύει ότι σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, είναι επιτακτική η ανάγκη των ανθρώπων για έκφραση και επικοινωνία μέσω της Τέχνης του Θεάτρου. Σε αυτό το έργο προσδοκά να συμβάλλει. ( aggeliki.valavani@yahoo.com)

 

ΓΙΟΥΡΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ

Η Γιούργα Νικολέτα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι πτυχιούχος Συντηρήτρια Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης και πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Ενταγμένη στο μητρώο εκπαιδευτών Λ.Α.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ., όπως και στο Υπομητρώο Εμπειρογνωμόνων Ειδικών Επιστημόνων – Τεχνικών Κατάρτισης Θεμάτων και Εξετάσεων Πιστοποίησης.

Κατέχει Μεταπτυχιακούς τίτλους στην «Εκπαίδευση Ενηλίκων» (FrederickUniversity), στη «Δημιουργική Γραφή» (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), στις «Φυσικές και Χημικές Μέθοδοι Διάγνωσης Φθοράς Υλικών Πολιτιστικής Κληρονομιάς» (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο) και στη «Δημόσια Διοίκηση» (Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κεντρικής Μακεδονίας). Επιπλέον, είναι απόφοιτη του τμήματος Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (Π.Ε.ΣΥ.Π.) της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., με ειδίκευση σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

Εργάζεται σε μη τυπικές δομές εκπαίδευσης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ε.Κ.-Ο.Α.Ε.Δ.,Κ.Ε.Κ.), καθώς κα σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας σε Καταστήματα Κράτησης. Το συγγραφικό και επιστημονικό της έργο περιλαμβάνει εισηγήσεις σε Διεθνή – Πανελλήνια Συνέδρια και δημοσιεύσεις άρθρων σε περιοδικά με κριτές. Τέλος, γνωρίζει άριστα αγγλικά και καλά Ιταλικά και διαθέτει πιστοποίηση στις ΤΠΕ. ( nikoletag2009@hotmail.com )

 

ΒΛΑΜΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

Η Μαγδαλινή Βλάμη  είναι Φιλόλογος, μόνιμη εκπαιδευτικός Β/θμιας εκπαίδευσης.  Είναι κάτοχος πτυχίου Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α,  μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (M.Sc) (τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας, Ε.Κ.Π.Α)  και μεταπτυχιακού «Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία»(M.Ed) (A.Π.ΚΥ). Έχει συμμετάσχει σε επιστημονικά συνέδρια με ενδεικτικές ανακοινώσεις:

1. «LogoQuiz : Μια εκπαιδευτική εφαρμογή για κινητές συσκευές για την αξιολόγηση της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γυμνασίου στο 9ο Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (Σύρος, 28-29 Απριλίου 2017)
2. «Πρόταση διδασκαλίας της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας με αξιοποίηση διαφόρων μορφών τέχνης» στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου (Σύρος, 10,11,12 Ιουνίου 2016)
3. «Ανθρώπινη ευθύνη και θεϊκή παρέμβαση στα ομηρικά έπη και στην αρχαία τραγωδία» στο ΚΗ σεμινάριο Ομηρικής Φιλολογίας του κέντρου Οδυσσειακών σπουδών και της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (Ιθάκη, Σεπτέμβριος 2014).
4. «Η Ιοκάστη ως φορέας πολιτικών και κοινωνικών αντιλήψεων στο Σοφοκλή» στο 4ο συνέδριο του Διεθνούς Κέντρου Φιλοσοφίας και Διεπιστημονικής Έρευνας (Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 1998).

Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα όπως το Καινοτόμο Πρόγραμμα Διαδικτυακής Επικοινωνίας ΠΕΙΡ@ΜΑ του τμήματος εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων, 2014-2015 και σε Προγράμματα ΑΕΙ όπως το ATS2020 Πειραματικό, ερευνητικό έργο Ευρωπαϊκής πολιτικής, τριετούς διάρκειας (2015-2018), με τίτλο:“Aξιολόγηση κομβικών δεξιοτήτων» και το Assess@Learning (Erasmus+ /KA3 σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ(2021-22). Είναι συντονίστρια έργων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ErasmusPlus από το 2017 και έχει συμμετάσχει συγγραφικά στο συλλογικό έργο «Αναδεικνύοντας Γέφυρες Επικοινωνίας ανάμεσα στη Διδακτική και την Τέχνη στο Σύγχρονο Σχολείο (Εκδ. ArsLibri). Διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (από το 2003 μέχρι σήμερα). ( ionionstar@yahoo.gr )

 

ΜΑΡΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗ

Καθηγήτρια Πληροφορικής – ΠΕ86, υποψήφια διδακτόρισσα του τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Αποφοίτησε με άριστα από το ανωτέρω Τμήμα και ομοίως από το ΜΠΣ Έρευνα για την Τοπική Τμήματος της Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Επιμορφωμένη σε θέματα που σχετίζονται με την ειδική αγωγή, την διαπολιτισμική εκπαίδευση καθώς και την εκπαίδευση ενηλίκων.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται με την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε., την ποιοτική κοινωνική έρευνα με έμφαση σε ζητήματα κοινωνικών δεσμών και οικογενειακών σχέσεων και την οπτική ανθρωπολογία.

Άρθρα, ερευνητικές εργασίες και μελέτες της έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά, διεθνή επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά συνεδρίων. Διαθέτει πολύχρονη εκπαιδευτική  εμπειρία με πάνω από 10. 000 διδακτικές ώρες στο ενεργητικό της. https://independent.academia.edu/MarinaStamati    ( marinastamati@gmail.com )

 

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος: 

Έλλη Λαζαρούδη ( ellilaz1@yahoo.gr )

[Photo by Pixabay: https://www.pexels.com/photo/abstract-art-artist-artistic-262034/]