Η Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), συνεχίζοντας τις δράσεις της στον τομέα της επιμόρφωσης των μελών της και στοχεύοντας διαρκώς στην κάλυψη των σύγχρονων επαγγελματικών αναγκών και στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και των προσόντων των εκπαιδευτών ενηλίκων και των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, υλοποιεί μέσω της νέας της πλατφόρμας MOOC, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ», διάρκειας 500 ωρώνκαι 20 εβδομάδων.
Το πρόγραμμα αυτό πρόκειται να υλοποιηθεί με τη μέθοδο της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δεν υπάρχουν δια ζώσης συναντήσεις.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος και αφού ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες αξιολόγησης (βλέπε παρακάτω), οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν επίσημη Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης από την ΕΕΠΕΚ, η οποία θα αναγράφει το σύνολο των ωρών του προγράμματος, καθώς και την ημερομηνία έναρξης και λήξης του.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε: εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής), σε Εκπαιδευτές Ενηλίκων και Εκπαιδευτές ΣΔΕ, σε Στελέχη δομών μη τυπικής ή/και τυπικής εκπαίδευσης, σε πτυχιούχους όλων των Σχολών (Θετικών, Ανθρωπιστικών, Παιδαγωγικών, Κοινωνικών επιστημών, κ.λπ.), καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους (Άνεργους ή/και φοιτητές όλων των ειδικοτήτων) που τους ενδιαφέρει η ενασχόληση με το ευρύτερο επιστημονικό πεδίο «Τέχνη, Κινηματογράφος και εφαρμογή τους στην εκπαίδευση»
Προϋποθέσεις για επιτυχή παρακολούθηση:τουλάχιστον 50% επιτυχία στο κουίζ ερωτήσεων κλειστού τύπου(διατίθεται προς συμπλήρωση στην πλατφόρμα μετά την παρέλευση τουλάχιστον του μισού χρονικού διαστήματος από τη συνολική διάρκεια του προγράμματος).
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η διεπιστημονική προσέγγιση των νέων μέσων και της διδακτικής. Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα νέα μέσα και πιο συγκεκριμένα με τον κινηματογράφο, τη φωτογραφία και τη γραφιστική. Μία σύγχρονη προσέγγιση στην αναγκαιότητα και την αξία της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης και της ενσωμάτωσης στη διδασκαλία σύγχρονων μέσων. Επιπρόσθετα, θα εξετασθούν σύγχρονες μορφές τέχνης, όπως η Video Art και η Optical Art. Θα αναλυθούν οι βασικές αρχές της γραφιστικής και οι σύγχρονες εφαρμογές της. Τέλος, θα δοθούν συγκεκριμένα παραδείγματα επεξεργασίας ψηφιακών εικόνων με τη χρήση του προγράμματος Adobe Photoshop.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:
Α. Σε επίπεδο γνώσεων:
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
Β. Σε επίπεδο ικανοτήτων
Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών
Οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: net.art – Τέχνη Διαδικτύου I
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: net.art – Τέχνη Διαδικτύου II
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Οπτικοκινητική Τέχνη
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Το video art και οι πρώτοι εκφραστές του
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Ντοκιμαντέρ, Κινηματογράφος και Διδακτική
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Η Καλλιτεχνική Αγωγή στο σχολείο
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Vygotsky τέχνη και εκπαίδευση
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Εκπαίδευση, Τέχνη και κινούμενη εικόνα
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Γραφιστική 1 - Βασικές αρχές σχεδίασης
Άγγελος Κωσταράς
Βασικά σχήματα
Ισορροπία και αρμονία
Ισορροπία και αρμονία
Το περιεχόμενο θα καθορίσει το πλέγμα
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Γραφιστική 2 - Βασικές αρχές σχεδίασης
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Γραφιστική 3
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Γραφιστική 4 – σχεδιαστικά project και κατηγορίες
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Η εξέλιξη της Φωτογραφίας Ι
Άγγελος Κωσταράς
Σύντομη Χρονολογία
ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Η εξέλιξη της Φωτογραφίας ΙΙ
Άγγελος Κωσταράς
Σύντομη Χρονολογία
ΕΝΟΤΗΤΑ 15: Δημιουργώντας στο Adobe Photoshop Ι
Άγγελος Κωσταράς
Εισαγωγή στο Adobe Photoshop I
ΕΝΟΤΗΤΑ 16: Εισαγωγή στο Adobe Photoshop II
Άγγελος Κωσταράς
ΕΝΟΤΗΤΑ 17:ΚΟΥΙΖ (ερωτήσεις κλειστού τύπου)
+ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Άγγελος Κωσταράς
Βιογραφικά Εκπαιδευτών:
Οι εισηγητές του επιμορφωτικού προγράμματος είναι μέλη της ΕΕΠΕΚ, εξειδικευμένοι Εκπαιδευτές Ενηλίκων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων & της Δια Βίου Μάθησης:
Άγγελος Κωσταράς
Σύντομο βιογραφικό εκπαιδευτή
Ο Άγγελος Κωσταράς είναι απόφοιτος του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου, του ΠΜΣ «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίας» του Ιονίου Πανεπιστημίου, του Ειδικού Προγράμματος Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Είναι υποψήφιος διδάκτορας Σύγχρονης Ιστορίας στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Έχει υπηρετήσει ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων σε Δ.Ι.Ε.Κ., είναι επιστημονικός συνεργάτης του ΠΜΣ «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίας» με διδακτικό έργο στο «Εργαστήριο τεχνικής υποστήριξης και μοντάζ» και πανεπιστημιακός υπότροφος του Τμήματος Ιστορίας του Ι.Π. με διδακτικό έργο στο επιστημονικό πεδίο «Αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων στη διδασκαλία της Ιστορίας». Είναι δημιουργός ντοκιμαντέρ στο πλαίσιο της ακαδημαϊκής έρευνας και έχει συμμετοχή σε συνέδρια και κριτικές επιτροπές. Παράλληλα διατηρεί δημιουργική συνεργασία με τον Θεόδωρο Παπαγιάννη, ομότιμο Καθηγητή ΑΣΚΤ - γλύπτη και το ομώνυμο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος:
Άγγελος Κωσταράς: aggekost@gmail.com
ΕΕΠΕΚ ©2024 All rights reserved